  • Data: 2011-06-28 01:20:16
    Temat: Re: jak oni to robią ?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 23:28:29 +0200, Wojtek Borczyk napisał(a):

    > Ale sęk w tym, że tych poślizgów właśnie *nie*można* pomijać - opona nie
    > jest na stałe "przyklejona" do podłoża w każdym punkcie styczności! :)

    Cicho, nie psuj flejma.

    W sumie sam jestem ciekaw jaki (i czy w ogóle!) będzie uślizg bieżnika w
    funkcji ciśnienia. Test kredowy dla np. pięciu poziomów powinien dać
    ciekawy wynik do analizy. IMO dla niewielkiego ubytku, skutkującego tylko
    ugięciem się opony, nie powinno być zmiany.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl