eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklejak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Date: Mon, 5 Oct 2009 11:22:33 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <hacdu1$1v8$1@mx1.internetia.pl>
    References: <haanaq$5h9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-194-105.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1254734593 2024 77.253.194.105 (5 Oct 2009 09:23:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Oct 2009 09:23:13 +0000 (UTC)
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 091004-0, 2009-10-04), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:611503
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "mzmich88" napisał:

    > Jak uniknac wywrotki na plecy uczac sie wheelee? Czy jest to element
    > nieoddzowny, wrecz potrzebny aby nauczyc sie prowadzic moto na kole?

    *** Zacznij najpierw od podnoszenia przodu w ogole. Do plecow bedzie jeszcze
    daleka droga. Nad tym zagadnieniem zacznij sie zastanawiac jak juz bedziesz
    umial dociagnac chociaz jeden bieg blisko konca obrotow i przedni blotnik do
    poziomu linii wzroku (na siedzaco).
    Wtedy jedyny sposob to wyrobic sobie na tym etapie umiejetnosc uzywania
    tylnego hamulca do powrotu do poziomu. Delikatnie- nie zalezy Ci na
    zablokowaniu kola. Pion i hamulec, pion i hamulec, pion i hamulec- i tak az
    do znudzenia. Jezeli jezdzisz w crossowym obuwiu, to dobrze, jezeli jest ono
    w miare rozchodzone, gdyz sztywny staw skokowy mocno utrudnia wyczucie
    hamulca. Tyle teorii, a w praktyce i tak trzeba polozyc chociaz raz plecy,
    zeby poczuc gdzie jest granica- a to chocby dlatego, ze duzo zabawniej jest
    cwiczyc ciagniecie pionu wyzej i dalej lacznie ze zmiana biegow, niz ciagle
    powroty na dwa :) Potem mozna uczyc sie uzywac tylnego hampla delikatnie do
    kontrolowania rownowagi, ale ja tego nie potrafie, wiec nie wypowiem sie na
    temat szczegolow- z reszta do tego to na ogol daleka droga. Poza tym cwicz z
    dala od ludzi i ruchu drogowego, miej kogos, kto moze Cie pozbierac w razie
    "wu" i ubieraj pelne opancerzenie, ktore pomaga zmniejszyc przykre skutki
    takiego "wu". Bawiac sie nawet w lajtowy stunt podejmujesz powazne ryzyko i
    warto o tym pamietac.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: