  • Data: 2009-10-05 10:03:31
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Paź, 11:34, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Ty juz umiesz? Jakie to meskie.
    > ROTFL
    podobno umiem (do sprawdzenia w real'u mądralo :-)), ale to nie miara
    męskości, nie w moim wypadku, chyba, że Ty musisz sobie tak ją
    mierzyć...

    > I macie nadal podgiete tablice?
    > Taaa, masz racje. Od dzis jestes moim guru.
    ... błąd, mam blachę prostą i czyściutką jak łza, zresztą, moja blacha
    - moja sprawa i ewentualne konsekwencje

    > I masz ksywke "drechu"?
    tak jest - od dawien dawna z dumą noszę ten pseudonim
    artystyczny ;-) ... jak nie wiesz dlaczego, to zapraszam na "live-
    performance" :-)

    Dreeechu aka Bart z Uc ;-)
    cb1000r
    trx700xx