  • Data: 2009-10-05 09:53:29
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekZX9R" napisał

    > Po ulicach, o ulicach.

    *** Gdzie pytajacy napisal cos o ulicach?

    > Racja, tyle, ze odzywa sie czlowiek _jezdzacy_takze_na cbr1000 jest
    > roznica?

    *** I odpowiada- "dla przyjemnosci" - co w tym jest niezrozumialego?

    > Czerpiesz przyjemnosc z jazdy na jednym kole _po ulicach_?

    *** Tez. Dziwne?

    > Byles,widziales co poniektorych z tego towarzystwa? Jesli nie, to po co
    > sie teraz odzywasz? Ja parokrotnie bylem i juz dziekuje.

    *** A co Cie obchodzi towarzystwo? Nie pasuje ci Lodz, to pojedz do Wawki,
    albo przyjedz do mnie i pokaz ze wiesz o czym mowa. Towarzystwo, to tutaj
    akurat przyslowiowy rabek od spodnicy.

    Nie bawi mnie
    > lansowanie sie za pomoca motocykla.

    *** A mnie nie bawi chodzenie w ponczochach, dlatego nie wypowiadam sie po
    forumach, ktore uciskaja, a ktore nie. Ale odnosze wrazenie, ze Ty bys
    wiedzial. I to wcale nie dlatego, ze nosisz.

    > A o tym gronie bylo swego czasu w Lodzi kiedy policja regularnie ich
    > sprawdzala i to nie z powodu grzecznej jazdy.
    > Zapomniales, ze ja _tu_ mieszkam.

    *** W Lodzi bylem przedwczoraj- bardzo mi sie podobalo, jak dwoch mlodziakow
    latalo po pasie asfaltu niedaleko Profi na jednym z mala predkoscia. I malo
    mnie obchodzi czym sie na codzien lansuja. Wazne ze cos potrafia oprocz
    klepania w klawiszki.

    > Jakbys zajzal do chociaz jednego mojego postu w ktorym pisalem po co
    > kupilem 9 to bys wiedzial.

    *** Znam ciekawsze wytwory literackie, stad jakos nie pale sie do
    przekopywania archiwum.

    > Daruj sobie wstawki pt" Myslenie nie boli", ok?

    *** Czasem warto rozbujac lodke, zeby pasazer dostrzegl korzysci z
    potencjalu jaki tkwi w nauce plywania.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400