  • Data: 2009-10-05 09:54:23
    Temat: Re: jak nie zrobic sobie "kuku" przy nauce wheelee?
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Paź, 11:24, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Po ulicach, o ulicach.> To nie boli. Bo widze, ze najprostsza i najprawdziwsza
    odpowiedz- "dla

    > Racja, tyle, ze odzywa sie czlowiek _jezdzacy_takze_na cbr1000 jest roznica?
    > Czerpiesz przyjemnosc z jazdy na jednym kole _po ulicach_?
    o przyjemności napisałem w poprzednim poście _jasno i
    wyraźnie_ ....BTW, jako ten_doświdaczony_ dostrzegasz różnicę między
    cbr1000 a cb1000r...???

    > Byles,widziales co poniektorych z tego towarzystwa? Jesli nie, to po co sie
    > teraz odzywasz? Ja parokrotnie bylem i juz dziekuje. Nie bawi mnie
    > lansowanie sie za pomoca motocykla.
    > A o tym gronie bylo swego czasu w Lodzi kiedy policja regularnie ich
    > sprawdzala i to nie z powodu grzecznej jazdy.
    > Zapomniales, ze ja _tu_ mieszkam.
    może i _tu_ mieszkasz i co z tego? ja bylem, widziałem, znam i zadaję
    się z Nimi... Ci _poniektórzy_ lansujący się to przy Tobie pewnie
    leszczyki, biorący tylko udział w MMP, inni zgarniający górne miejsca
    w SFF (wiesz chociaż co to takiego?)
    to że mają wspólną pasję, doświadczenia, którymi się wymieniają,
    rozmawiają, wspólnie się uczą i jeżdżą (nie, nie z Tobą, nikt nie
    będzie na Ciebie czekał...) pomagają sobie wzajemnie, razem serwisują
    swoje motocykle i spotykają także poza tematami "moto", a że akurat
    takie miejsce? dobre jak każde inne... i co? żal Cię ogarnął, że kiedy
    Ty się tam pojawiłeś nie było szału??? ojej... no przykro mi
    bardzo.. :-)

    KenLee... kolega tego nie złapie, endurak rodzi skojarzenia z brudnym
    usyfionym zatyranym parchem do kulania po łące za stodołą, łatwym i
    przyjemnym pyrkaniem po leśnej dróżce... a _jazda_ na litrowym moto...
    pożyjemy - zobaczymy ;-) nawet mu tego nie tłumacz - i tak wie
    lepiej :-)

    > Jakbys zajzal do chociaz jednego mojego postu w ktorym pisalem po co kupilem
    > 9 to bys wiedzial.
    ...yyy bo z nadmiaru doświadczenia i przerostu umiejętności rowaliłeś/
    dałeś rozwalić swoją gsxefę...??? :-)

    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx