  • 11. Data: 2011-03-06 12:15:38
    Temat: Re: jak mozna przerobic osobowke na ciezarowke
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    news:4d736b0f$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > news:ikvpq4$b6u$1@inews.gazeta.pl...
    > A co z wymogiem fabrycznej homologacji?
    > Przestał istnieć?

    O to wlasnie pytam bo nie wiem. Jest znowu tak ze chocby tico z kratka za
    przednimi siedzeniami i mozna odliczac vat od paliwa ale jak i czy mozna
    zmienic samochod osobowy w ciezarowy tzn - zamontaowac taka "kratke" nie
    wiem wiec pytam. rozumiem ze nie jest to takie proste ?
    W sieci sporo takich przykladow np :
    http://otomoto.pl/toyota-previa-C17138057.html
    to chyba nie jest fabryczna ciezarowka tylko ktos ja "przerobil" wiec pytam
    jak to zrobic
    Pozdrawiam
    PanAdol

  • 12. Data: 2011-03-06 13:11:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > O to wlasnie pytam bo nie wiem.

    Jak się dowiesz to wrzuć info na grupę, zwłaszcza jeśli się zmieniło o tego
    obowiązku nie ma.

    >Jest znowu tak ze chocby tico z kratka za przednimi siedzeniami i mozna
    >odliczac vat od paliwa

    Nie "znowu" tylko zawsze tak było.
    Co prawda był też wymóg 500 kg.

> [...]
    > http://otomoto.pl/toyota-previa-C17138057.html
    > to chyba nie jest fabryczna ciezarowka tylko ktos ja "przerobil"

    Kiedyś można było przerabiać, fabryczna homologacja nie była wymagana.
    Potem to ukrócili i już się nie dało w ten sposób załapać się na odliczenia.

  • 13. Data: 2011-03-06 20:30:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Kiedyś można było przerabiać, fabryczna homologacja nie była wymagana.
    > Potem to ukrócili i już się nie dało w ten sposób załapać się na
    Ale jesteście frajery i sciemniacze! kratki zostały jako tako
    zdefiniowane aby mozna było odliczać paliwo i JEDNOCZEŚNIE wprowadzono
    ZAKAZ odlicznia do mniejszych niż 3.5 tony na 2 albo 3 lata.
    NA temat vatu gadajcie z ksiegową a nie z grupą entuzjaztów samochodów.

    ToMasz

  • 14. Data: 2011-03-06 21:26:52
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > O to wlasnie pytam bo nie wiem. Jest znowu tak ze chocby tico z kratka za
    > przednimi siedzeniami i mozna odliczac vat od paliwa ale jak i czy mozna

    kratke za przednimi siedzeniami w smarcie ;P

  • 15. Data: 2011-03-07 06:40:54
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Auto typu jeep cherokee/opel frontera zarejestrowany na 4/5 osob.
    > Chcialbym wywalic tylne siedzenia wstawic kratke za przednimi i zrobic
    > "homologacje" na ciezarowe i za tym idzie rejestracje na 2 osoby.
    > Jak to w praktyce wyglada ?
    > Jade poprostu na stacje diagnostyczna po "przerobce" ?
    > Na co zwrocic uwage przy przerobce ?

    taniej, szybciej i ŁATWIEJ w tym kraju będzie kupic żuka, trucka czy inne
    cinquecento :))
    pzdr
    GL

  • 16. Data: 2011-03-07 15:49:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-07 06:40, glang pisze:

    > taniej, szybciej i ŁATWIEJ w tym kraju będzie kupic żuka

    Polemizowałbym. I to na podstawie doświadczeń osobistych, pewnego odłamu
    frakcji wrocławskiej. :D

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2011-03-07 16:09:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 07 Mar 2011 15:49:18 +0100, w <il2r9m$c4u$1@news.dialog.net.pl>, "Marcin
    \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> napisał(-a):

    > Polemizowałbym. I to na podstawie doświadczeń osobistych, pewnego odłamu
    > frakcji wrocławskiej. :D

    Oo, opowiedz coś o tym :).

  • 18. Data: 2011-03-07 16:20:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-07 16:09, r...@k...pl pisze:

    > Oo, opowiedz coś o tym :).

    Poproś Rafała. :P

  • 19. Data: 2011-03-07 16:54:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Mar 2011 16:09:50 +0100, r...@k...pl wrote:

    >Oo, opowiedz coś o tym :).

    A co tu opowiadac - Zuk, Nysa - to nie jest cos co w naszym kraju
    latwo kupic. Skonczyly sie :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-03-07 18:52:20

    Mon, 07 Mar 2011 16:20:43 +0100, w <il2t4j$d9i$1@news.dialog.net.pl>, "Marcin

    > Poproś Rafała. :P

    Zapytam jak się pewnie trochę uspokoi ;).