  • Data: 2009-01-20 10:29:54
    Temat: Re: jak fotografowac zime
    Od: Andrzej Ozieblo <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Skomentowalem, ze w tym 5 stronnicowym artykule nie ma NIC konkretnego.
    > Ot, takie lanie wody. Rownie dobrze moglby to byc tekst o tym jak
    > fotografowac lato. Poza tym, ze snieg trzebaby zamienic na wode, gory na
    > plaze, a zime na lato.

    Ale takich ogolnie traktujacych artykulów nie da sie inaczej napisac.
    Musi byc ogolnikowy i musi byc lanie wody. Jak dla mnie, amatora
    fotograficznego artykul jest dobry. Nie daje jednoznacznych wskazowek,
    bo takich dac nie da. Sam mam wiele watpliwosci, typu lustrzanka czy
    kompakt, poprawiac recznie parametry przy fotografowaniu na sniegu, czy
    nie. Jak usunac "niebieskosc" sniegu, zwlaszcza w cieniu. Odpowiedzi na
    te pytania sa w artykule. Jak rowniez bardzo wazna wskazowka, by nie
    przecierac zaparowanego obiektywu tylko czekac az przeschnie. W skali
    1-6 moja subiektywna ocena za artykul, pamietajac, ze jest on niewielki
    i przeznaczony na mas wynosi -5.

    Andrzej