  • 21. Data: 2010-03-29 14:38:11
    Temat: Re: jak fotografować mapy?
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-28 21:43, Michał Pysz pisze:
    > Nie wiem czy ta grupa jest najlepiej dobrana do tego pytania.
    >
    > Mianowicie:
    > chcę/potrzebuję sfotografować trochę map

    Mam nadzieję że w wątku zabierze głos Janko Muzykant, w końcu jego
    domowa strona oferuje piękny zbiór map Krakowa i okolic.
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/r/0.htm
    Adam prosimy o przepis na dobrą reprodukcję :).

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 22. Data: 2010-03-29 15:54:48
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał:
    > A przy skanerze nie musisz martwić się o dystorsje.

    I oświetlenie. W sumie może być mniej męcząca niż fotografowanie.

    m.
    --
    KOTY. KOTY S? MI?E.

  • 23. Data: 2010-03-29 16:38:43
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Mam nadzieję że w wątku zabierze głos Janko Muzykant, w końcu jego
    > domowa strona oferuje piękny zbiór map Krakowa i okolic.
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/r/0.htm
    > Adam prosimy o przepis na dobrą reprodukcję :).

    :-)
    duża część (jak nie większość) tego co Adam ma na stronie to skany moich
    map lub skany, które ja robiłem.
    Ale to były stare czasy gdy miałem znajomego z skanerem wielkoformatowym.

    Tera już nie mam a chciałbym udostępnić na stronie nowe nabytki.
    Jako poglądowe fotki w zupełności wystarczą.

    mp.

  • 24. Data: 2010-03-29 17:01:23
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-29 18:38, Michał Pysz pisze:

> [...]
    >
    > Tera już nie mam a chciałbym udostępnić na stronie nowe nabytki.
    > Jako poglądowe fotki w zupełności wystarczą.

    To może ze starego powiększalnika zrobić stół do reprodukcji z jakąś
    formą maskownicy do docisku krawędzi. No i zainwestować w odpowiednie
    oświetlenie. Choć pomysł z odwrotnym użyciem jest bardzo dobry. A potem
    to już postprodukcja na komputerze.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.