  • 1. Data: 2010-03-28 08:30:39
    Temat: jest tu ktos z Cieszyna?
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    Z Cieszyna albo bliskiej okolicy. Planuje miniplenerek w Cieszynie w
    kwietniu i jesli by dolaczyl ktos miejscowy mogacy opowiedziec o
    ciekawstkach miasta, pokazac to o czym nie wszyscy wiedza, to byloby
    ciekawiej.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2010-03-28 09:07:26
    Temat: Re: jest tu ktos z Cieszyna?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Waldemarrr" <w...@g...pl> napisał:

> [...]
    > kwietniu i jesli by dolaczyl ktos miejscowy mogacy opowiedziec o
    > ciekawstkach miasta, pokazac to o czym nie wszyscy wiedza, to byloby

    Nie jestem z Cieszyna ani okolic, ale jedno miejsce moge Wam doradzić -
    jeśli tylko uda się tam wejść. W Cieszynie ejst najstarszy w Polsce cmentarz
    żydowski - robiliśmy tam zdjecia na plenerze pl.rec.foto w 1999 roku.
    Kilkusetletnie nagrobki które często p[zrez ten czas zostały częśćiowo
    wchlonięte pzrez pnie wyrastających drzew robią niesamowite wrażenie. Trochę
    zdjeć z tego cmentarza (nie moich - zdjecia z tego pleneru na stronie
    plenerowej www.plener.wizja.net się nie zachowały) mozna znaleźć np. pod
    adresem http://fotoforum.gazeta.pl/72,2,766,37753838,3775383
    8,0,2.html?v=2

    --