  • 1. Data: 2010-03-28 07:50:38
    Temat: FDobry filtr polaryzacyjny do Nikkora?
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    http://www.e-fotojoker.pl/product/obiektywy/nikkor/n
    ikkor-af-s-70-300mm-f-4-5-5-6-g-vr-if-ed/

    Czy moze ktos polecic dobry filtr polaryzacyjny do tego obiektywu?
    Tzn, taki zeby mzna bylo likwidowac odbalski wody z szyb itp (czyli chyba
    kolowy).
    Dziekuje bardzo za pomoc.
    Cena od 200-400 zl, da sie cos dobrego kupic?

  • 2. Data: 2010-03-28 10:43:42
    Temat: Re: FDobry filtr polaryzacyjny do Nikkora?
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    looker pisze:
> [...]
    > kolowy).
    > Dziekuje bardzo za pomoc.
    > Cena od 200-400 zl, da sie cos dobrego kupic?

    http://www.allegro.pl/19935_67mm.html?id=19935&p=2&o
    rder=p

  • 3. Data: 2010-03-28 17:38:36
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    > http://www.allegro.pl/19935_67mm.html?id=19935&p=2&o
    rder=p

    Osobiście polecam Marumi czerwony. Mam, używam, naprawdę dobrze działa, a do
    tego w testach wypadał o niebo lepiej niż Hoya fioletowa, a cena zbliżona.
    Przykłady zdjęć z tym filtrem: www.galerianalatarni.pl - szczególnie
    Estonia.

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś