  • 1. Data: 2010-03-27 14:22:17
    Temat: To sobie facet poradzil,
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    Jak widac nie trzeba leciec promem kosmicznym by robic piekne fotki
    naszj Ziemi.

    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-12603
    23/British-aerospace-enthusiast-takes-NASA-style-pho
    tographs-using-helium-balloon-pocket-camera.html

    pzdr,
    Piotr

  • 2. Data: 2010-03-27 14:26:55
    Temat: Re: To sobie facet poradzil,
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Jak widac nie trzeba leciec promem kosmicznym by robic piekne fotki naszj
    > Ziemi.

    No jakos szczegolnie piekne to one nie sa ale facet rzeczywiscie pieknie sie
    sprawil.

    Polon

  • 3. Data: 2010-03-27 14:39:10
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hol4b1$oev$1@news.onet.pl>,
    Piotr F. nabazgrał:
> [...]
    23/British-aerospace-enthusiast-takes-NASA-style-pho
    tographs-using-helium-balloon-pocket-camera.html

    Było jakoś rok-dwa temu coś takiego w wykonaniu Polaka ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Będę magistrem ekonomii według Google

  • 4. Data: 2010-03-27 21:33:04
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    http://moo.pl/~tygrys/balloon/polish.html

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2010-03-30 11:13:29
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Jak widac nie trzeba leciec promem kosmicznym by robic piekne fotki
    > naszj Ziemi.

    A mnie ciekawi jak wyglądała sprawa niskich temperatur ? Że się obiektyw
    nie zmroził ?

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 6. Data: 2010-03-30 15:12:20
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 30 of Mar 2010 13:13, EMPI wrote:

    > Hej !

    > A mnie ciekawi jak wyglądała sprawa niskich temperatur ? Że się
    > obiektyw nie zmroził ?

    Zmroził się. Widać to na zdjęciach po lądowaniu
    (mówię o polskim balonie) jak stopniowo mgiełka
    na szkłach odparowuje..

    A mnie ciekawi, jak załatwiono sprawę obracania się całości.
    Balon dosyć szybko unosi się, opory nie są symetryczne
    i musi się kręcić (hm, spadochrony chyba się nie kręcą).

    --
    nb

  • 7. Data: 2010-03-30 16:42:05
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "nb" napisał
    > A mnie ciekawi, jak załatwiono sprawę obracania się całości.
    > Balon dosyć szybko unosi się, opory nie są symetryczne
    > i musi się kręcić (hm, spadochrony chyba się nie kręcą).

    A mnie ciekawi coś innego - jakim cudem im tych konstrukcji nie zniosło
    conajmniej po kilkaset kilometrów ?
    Harrisonowi zniosło "lądownik" o 50 mil, Urbańskiemu o 6.5 km - przecież to
    prawie jakby pionowo spadł.
    To szczęście czy dobra kalkulacja meteorologiczna ?

    adam

  • 8. Data: 2010-03-31 09:16:01
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4bb229d2$1@news.home.net.pl>,
    adam nabazgrał:
> [...]
    > prawie jakby pionowo spadł.
    > To szczęście czy dobra kalkulacja meteorologiczna ?

    Pewnie i jedno i drugie. Oczywiste jest, że przed startem czekasz na dzień
    ,,bez wiatru'' i że całkowity brak wiatru nie istnieje - zawsze zostaje
    losowość.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko