  • 1. Data: 2010-08-20 21:44:20
    Temat: jak doladowac prepaid via Internet
    Od: ...@...pl

    Czesc,

    1.jak doladowac karte prepaid majac kod zasilenia a nie majac dostepu
    do telefonu (np. dziecku na wakacjach) ale majac dostep do Internetu?

    Wiem, ze mozna pojsc do "doladowywaczy" (niektorych) i poprosic o
    doladowanie konkretnego numeru telefonu.

    2. jak zakupic doladowanie do prepaid'a (w Internecie), aby efektem
    bylo otrzymanie kodu doladowywujacego (emailem, wydruk na drukarce) a
    nie zasilenie konkretnego numeru telefonu? I dostac jeszcze na to
    fakture (e-fakture)!

  • 2. Data: 2010-08-21 05:08:51
    Temat: Re: jak doladowac prepaid via Internet
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    W dniu 20-08-10 23:44, ...@...pl pisze:

    > 1.jak doladowac karte prepaid majac kod zasilenia a nie majac dostepu
    > do telefonu (np. dziecku na wakacjach) ale majac dostep do Internetu?

    Ze strony banku dla naprzykładu.

    --
    ALEX Templar

  • 3. Data: 2010-08-21 10:07:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-20 23:44, ...@...pl pisze:

    > 1.jak doladowac karte prepaid majac kod zasilenia a nie majac dostepu
    > do telefonu (np. dziecku na wakacjach) ale majac dostep do Internetu?

    Zależy oczywiście od sieci. Nie napisałeś, o którą sieć pytasz.

    W Orange można pod *500 i 501 700 700.
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_charge?c
    ategory=PREPAID_CHARGE&selectedTab=2&articleId=30302
    81

> [...]
    > bylo otrzymanie kodu doladowywujacego (emailem, wydruk na drukarce) a
    > nie zasilenie konkretnego numeru telefonu? I dostac jeszcze na to

    Allegro?
    Pewnie jakiś serwis na www też wysyła kody, poszukaj.

  • 4. Data: 2010-08-23 09:32:32
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ...@...pl
    z dnia: 2010-08-20 23:44:
> [...]
    > bylo otrzymanie kodu doladowywujacego (emailem, wydruk na drukarce) a
    > nie zasilenie konkretnego numeru telefonu? I dostac jeszcze na to
    blue.pl
    większość banków przez nich to robi

    Paweł

  • 5. Data: 2010-08-23 10:58:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Aug 2010 12:07:41 +0200, Wojciech Nawara wrote:

    >Zależy oczywiście od sieci. Nie napisałeś, o którą sieć pytasz.
    >W Orange można pod *500 i 501 700 700.

    *500 nie wymaga przypadkiem prepaidu w Orange ?
    Tak jakos pamietam ze z abonamentu laczylo do BOK abonamentu, a ta
    opcja to w bok prepaidu :-) Ale moze to w Erze bylo.

    Zdaje sie ze www.swieczak.pl, ale zacznij od sprawdzenia przez GG.

    J.

  • 6. Data: 2010-08-23 14:50:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-23 11:32, Paweł Gąska pisze:

    > blue.pl
    > większość banków przez nich to robi

    A czytałeś pytanie?

  • 7. Data: 2010-08-23 15:39:48
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Wojciech Nawara
    z dnia: 2010-08-23 16:50:

    > A czytałeś pytanie?
    hmmm... po analizie... nie wiem po co komuś taka kombinacja??

    jak dziecko ma telefon to i ma numer to po kiego grzyba komuś kod, jak
    przez internet robi się to on-line??

    czyli nie zna numeru i kupuje kod "wirtualny" i potem przez internet
    chce doładować telefon którego numeru nie zna??
    no nie pojmuję złożoności problemu :] ja tam dziecku doładowuję on-line,
    nie kombinując z drukowaniem kodów, bo kompletnie nie potrafię sobie
    wyobrazić po co?

    Paweł

  • 8. Data: 2010-08-24 13:46:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Aug 2010 17:39:48 +0200, Paweł Gąska wrote:

    >hmmm... po analizie... nie wiem po co komuś taka kombinacja??
    >jak dziecko ma telefon to i ma numer to po kiego grzyba komuś kod, jak
    >przez internet robi się to on-line??

    Kombinacja moze byc przydatna jesli kupiles doladowanie na allegro,
    nie przeczytales opisu, dostales kod .. a dziecko/zona/urzadzenie
    daleko.
    Moze byc przydatna jak nie masz konta w banku internetowym czy dostepu
    do bankomatu, a masz gotowke i kiosk pod reka.

    Ale pytac jednoczesnie jak kupic kod i jak go potem uzyc majac prosta
    mozliwosc ... no, w zasadzie mi sie zdarzalo. Jak sie malo gada i ma
    przekonanie ze i tak za duzo na ten telefon wplacamy, to mozna kupic
    doladowania na allegro, tylko ze bezkodowe to nigdy nie wiadomo kiedy
    zrealizuja. A kod sobie wklepie w ostatnim dniu, tylko kupic go musze
    pare dni wczesniej :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-08-24 17:22:41
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-08-24 15:46:
> [...]
    > Moze byc przydatna jak nie masz konta w banku internetowym czy dostepu
    > do bankomatu, a masz gotowke i kiosk pod reka.
    przez net chce :]

> [...]
    > doladowania na allegro, tylko ze bezkodowe to nigdy nie wiadomo kiedy
    > zrealizuja. A kod sobie wklepie w ostatnim dniu, tylko kupic go musze
    myślisz, że dziecko ma doładować sobie phona dopiero jak będzie
    _musiało_ zadzwonić??? co to za dziecko? bo moje to doładowania łyknęło
    by zanim bym za nie zapłacił ;)

    z czystej ciekawości analizuję dalej :D

    cyt.
    1.jak doladowac karte prepaid majac kod zasilenia a nie majac dostepu
    do telefonu (np. dziecku na wakacjach) ale majac dostep do Internetu

    czyli zupełnie niechcący/nieśwaidomie ;) mam kod doładowujący... no to
    jak dziecko jest daleko to SMSem mu wysłać ten kod, jak zobaczy SMSa to
    se go w wklepie (rozmowy przychodzące są dłużej "czynne" niż
    wychodzące... "sprawdzić czy nie ksiądz" ;])

    cyt.
[...]

    ale to już nie wiem po kiego grzyba?? bo jak zakupić w internecie bez
    konta "netowego"? a już nie chce mi się wierzyć, że ktoś chce e-fakturę
    (chyba zgodną z naszym, "pożal się Boże", prawodawstwem to tylko z
    e-podpisem ;]) i nie ma konta przez net???

    no jakaś straszna "kombinacja alpejska" wychodzi... ale ja truskawki
    cukrem ;)

    Paweł

  • 10. Data: 2010-08-24 18:26:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 19:22:41 +0200, Paweł Gąska wrote:
    >W odpowiedzi na maila od J.F.
    >myślisz, że dziecko ma doładować sobie phona dopiero jak będzie
    >_musiało_ zadzwonić??? co to za dziecko? bo moje to doładowania łyknęło
    >by zanim bym za nie zapłacił ;)

    A bo masz dziewczynke :-)

    Moze nie dziecko, moze nie ma czekac az do potrzeby dzwonienia, tylko
    na koncie uzbieralo sie juz 500zl - nie ma sensu sie spieszyc,
    doladowujesz sie w ostatnim dniu waznosci. Ale nie chcesz placic 50zl,
    tylko np 47, w imie k* zasad :-)

> [...]
    >se go w wklepie (rozmowy przychodzące są dłużej "czynne" niż
    >wychodzące... "sprawdzić czy nie ksiądz" ;])

    A moze nie dziecko tylko np alarm czy inne urzadzenie, a moze dziecko
    bardzo mlode i jeszcze nie potrafi, a moze za granica i nie wiadomo
    jak doladowac ..

> [...]
    >(chyba zgodną z naszym, "pożal się Boże", prawodawstwem to tylko z
    >e-podpisem ;]) i nie ma konta przez net???

    No co - nie widzisz ? Chce miec fakture, ale nie za doladowanie
    konkretnego wymienionego numeru :-)
    A moze ma jakies inne powody ze chce kody. Np jada z rodzina na
    wycieczke za granice i chce zapas zdrapek.
    Dopiero kombinacja obu zachcianek naraz jest dziwna :-)

    J.