  • 1. Data: 2010-08-20 20:09:04
    Temat: jak doładować Orange o 2zł i 16 gr
    Od: b...@o...pl

    wiedziałem "od zawsze" że w orange doładowuje się sztywnymi
    kwotami 5zł, 10zł, 25zł, 40zł, 50zł itd., oraz że można
    zapomnieć o tym, co w erze czy play jest oczywistością
    czyli np. nie-sms-owym doładowaniu elektronicznym dowolną
    całkowitą kwotą (np. 6zł czy 23zł) aż tutaj czytam;
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4558/4668108
    .pdf

    ta tabelka wyraźnie sugeruje że ISTNIEJĄ doładowania
    od 0zl do 4,99zł. A zatem, pytam:

    jak doładować Orange o 2zł i 16 gr

    i nie chodzi mi o parenty w stylu poproś kolegę
    o doładowanie sms-em 8zł i oddaj mu 5zł, zostanie 2,80

    chcę "po prostu" doładowac kwotą 2,16zł. Uda mi się?!

  • 2. Data: 2010-08-20 22:06:06
    Temat: Re: jak doładować Orange o 2zł i 16 gr
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ta tabelka wyraźnie sugeruje że ISTNIEJĄ doładowania
    > od 0zl do 4,99zł. A zatem, pytam:

    Czy ja wiem, czy sugeruje.
    Jak dla mnie, to po prostu implikacja:

    0 <= doladowanie <=4,99 => .......

    stwierdzenie, ze jezeli doladuje jakas tam kwota to otrzymam (lub nie) taki
    a taki bonus.

    A ze takiego doladowania nie ma..., to po prostu ilosc doladowan
    spelniajacych warunek okreslony w pierwszym wierszu tabeli jest zbiorem
    pustym.
    Moze beda w przyszlosci takei doladowania i nie trzeba bedzie zmieniac
    regulaminu, moze sa jakies doladowania testowe, specjalne?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-08-21 03:03:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-20 22:09, b...@o...pl pisze:
    > jak doładować Orange o 2zł i 16 gr

    W niektórych bankach (np. w ING Banku) można doładować przez internet.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-08-21 10:03:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-08-21 05:03, Animka pisze:

    > W niektórych bankach (np. w ING Banku) można doładować przez internet.

    Mogłabyś choć raz odpowiedzieć na temat?

    WN