  • 1. Data: 2010-08-20 07:31:21
    Temat: 6720 - mowienie kto dzwoni, ale tylko ang?
    Od: "Michał" <n...@d...pl>

    witam,
    nabyłem ostatnio ww nokie, próbowałem ustawić, żeby telefon mówił kto
    dzwoni, ale jest tylko opcja gadania po ang. która oczywiście gada głupoty
    po polsku. Może ktoś wie, czy to jest kwestia dogrania czegoś, czy poprostu
    ten model jeszcze nie ma tych wodotrysków?
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-08-20 13:46:55
    Temat: Re: 6720 - mowienie kto dzwoni, ale tylko ang?
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po polsku. Może ktoś wie, czy to jest kwestia dogrania czegoś, czy
    > poprostu ten model jeszcze nie ma tych wodotrysków?

    W e51 było to tak, że wchodzisz w ikonkę "Mowa", wybierasz opcję "pobierz
    języki" i wchodzisz na stronę Nokii, skąd ściągasz sobie instalkę
    text-to-speech głosu niejakiej pani Marty. Czyta sprawnie, bardzo mi się
    podobało czytane sms, czy e-mail, choć irytuje dukanie adresu nadawcy.
    Przydaje się w trakcie jazdy samochodem.