  • 1. Data: 2010-08-20 16:09:06
    Temat: problem z autoryzacją na orange.pl
    Od: b...@o...pl

    chcę ustawiać pewne opcje na zarejestrowanych prepaidach,
    które pracują "gdzieś w Polsce". Niestety, orangutany mi
    tego (wg mojej wiedzy na dziś) nie umożliwiają. Albo mogę
    wstukiwać kody expresowe *coś tam, albo korzystać z
    orangeon-line, ale hasła do autoryzacji i tak przychodzą
    na tenże prepaid. Więc jest to bez sensu. Gdybym miał go
    w ręku, nie babrałbym sie ich strona www, tylko
    używałbym poleceń *coś tam albo komend sms-owych.

    Czy dla prepaida da sie ustawić inny prepaid jako nr do autoryzacji?

    Era umożliwia takie cuś w abonamencie, jak w prepaidzie nie wiem

    a czy orangutany pozwalają aby sms-y autoryzacyjne przychodziły
    na inny numer niż ten któremu aktualnie mieszamy w opcjach?

  • 2. Data: 2010-08-20 17:12:19
    Temat: Re: problem z autoryzacją na orange.pl
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    b...@o...pl wrote:
    > Czy dla prepaida da sie ustawić inny prepaid jako nr do autoryzacji?

    Na pewno w Play można - sam tak obsługuję jednym freszem innego fresza,
    Play Online na Kartę oraz dodatkowo mix 10.

    Jakub

  • 3. Data: 2010-08-20 22:47:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości

    > Na pewno w Play można - sam tak obsługuję jednym freszem innego fresza,
    > Play Online na Kartę oraz dodatkowo mix 10.

    Nie ma to jak odpowiedz na zadane pytanie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-08-21 05:56:09
    Od: joker77 <t...@p...com>

    > a czy orangutany pozwalają aby sms-y autoryzacyjne przychodziły
    > na inny numer niż ten któremu aktualnie mieszamy w opcjach?

    Tak pozwalają.
    Do ustawienia w Orange On-Line.

  • 5. Data: 2010-08-21 12:20:26
    Od: r...@m...com

> [...]
    > w ręku, nie babrałbym sie ich strona www, tylko
    > używałbym poleceń *coś tam albo komend sms-owych.

    tylko przez 501 100 100 po podaniu numeru i kodu PUK do niego.

  • 6. Data: 2010-08-21 12:21:12
    Od: r...@m...com

  • 7. Data: 2010-08-21 17:56:29
    Od: r...@m...com

> [...]
    > w ręku, nie babrałbym sie ich strona www, tylko
    > używałbym poleceń *coś tam albo komend sms-owych.

    W regulaminie orange on line jest jak wół:

    3.3.2.
    aktywacja / dezaktywacja / modyfikacja usług dla danego kontraktu, usług które
    można aktywować / dezaktywować / modyfikować po uprzednim podaniu wymaganego
    jednarozwego hasła z wiadomości SMS lub kodu PUK, z wyłączeniem usług które
    można zamówić w formie pisemnej lub poprzez kontakt z Orange Biurem Obsługi
    Klienta.

    Wie ktoś jak korzystać z kodu puk zamiast jednorazowych haseł wysyłanych
    smsami na telefon?

  • 8. Data: 2010-08-22 18:24:13
    Od: joker77 <t...@p...com>

    On 21 Sie, 19:56, r...@m...com wrote:
> [...]
    > Klienta.
    >
    > Wie ktoś jak korzystać z kodu puk zamiast jednorazowych haseł wysyłanych

    A tak nie masz ?
    Zauważyłem że w zależności czy coś zmieniają lub nie, to albo
    przysyłają sms albo proszą o "kod".

  • 9. Data: 2010-08-23 14:39:04
    Od: robert <s...@t...pl>

    > A tak nie masz ?

    Nie mam.
    Wyłącznie jednorazowe hasła przysyłane smsami.

    > Zauważyłem że w zależności czy coś zmieniają lub nie, to albo
    > przysyłają sms albo proszą o "kod".

    W niezarejestrowanym prepaidzie?

    bo jesli chodzi o mix czy abonament to faktycznie jest tam kod
    abonencki, widziałem.

  • 10. Data: 2010-08-23 17:06:45
    Od: r...@m...com

    > Tak pozwalają.