  • 11. Data: 2010-08-24 18:39:25
    Temat: Re: jak doladowac prepaid via Internet
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-08-24 20:26:
    > A bo masz dziewczynke :-)
    taaaa... 180 wzrostu i rozmiar buta 48, 100kg żywej wagi, duża ta
    dziewczynka ;)

    > A moze nie dziecko tylko np alarm czy inne urzadzenie, a moze dziecko
    > bardzo mlode i jeszcze nie potrafi, a moze za granica i nie wiadomo
    > jak doladowac ..
    cyt.
    (np. dziecku na wakacjach)
    jak potrafi zadzwonić (skoro ma mieć stan konta +) to potrafi _na pewno_
    słać SMSy i je czytać... moja 86 letnia babcia to potrafi ;D
    do tego wysyłać MMSy i kręcić pornosy w klasie, i słać je na Youtuba
    (tego z babcią nie jestem pewien... zapytam przy okazji)... teraz
    dzieci są baaaardzo zdolne ;]

    > No co - nie widzisz ? Chce miec fakture, ale nie za doladowanie
    > konkretnego wymienionego numeru :-)
    blue.pl nie wystawia na konkretne numery tylko za cyt. "doładowanie"

    > A moze ma jakies inne powody ze chce kody. Np jada z rodzina na
    > wycieczke za granice i chce zapas zdrapek.
    no chyba, że na Syberię, żeby kafejki netowej nie było :] ale ok, to
    potrafię sobie wyobrazić, tylko to dziecko zamieszało mi w głowie ;)
    np. off-road w Rumunii... spływ Amazonką... tylko po co tam polski phone
    pre-paidowy?? :]

    > Dopiero kombinacja obu zachcianek naraz jest dziwna :-)
    to se poanalizowalim... ciekawy problem na doktorat z psychologii
    doładowań ;)

    Paweł

  • 12. Data: 2010-08-24 19:50:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 20:39:25 +0200, Paweł Gąska wrote:
> [...]
    >do tego wysyłać MMSy i kręcić pornosy w klasie, i słać je na Youtuba
    >(tego z babcią nie jestem pewien... zapytam przy okazji)... teraz

    Ale moze ma dopiero trzy latka i jeszcze nie czyta sms :-)

    >blue.pl nie wystawia na konkretne numery tylko za cyt. "doładowanie"

    Pytajacy byc moze o tym nie wie :-)

    >no chyba, że na Syberię, żeby kafejki netowej nie było :] ale ok, to
    >potrafię sobie wyobrazić, tylko to dziecko zamieszało mi w głowie ;)

    Neta mozesz miec ze soba, tylko zycie cie np nauczylo ze Murphy nie
    spi, konto sie wyczerpuje i nie masz neta zeby sobie doladowac karte z
    neta :-P

    >np. off-road w Rumunii... spływ Amazonką... tylko po co tam polski phone
    >pre-paidowy?? :]

    Bo raz na tydzien lapiesz zasieg :-)

    J.