  • Data: 2010-12-28 11:52:55
    Temat: Re: jak dojechać: Poznań ->Wiedeń
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Dec 2010 22:41:28 +0100, rafal000 wrote:
    >Jako że jestem z zupełnie innej części kraju proszę o małą podpowiedź
    >dotyczącą drogi z Poznania na południe i dalej do Wiednia.
    >Wyjazd planuje z Poznania o godzinie ~16 w czwartek 30.XII. Którymi
    >drogami najlepiej się wybrać biorąc pod uwagę przede wszystkim warunki
    >atmosferyczne (zapowiadane są spore obfite opady śniegu właśnie na
    >30.XII), ale też stan techniczny dróg, ew. pochyłość (nie mam łańcuchów
    >;) itp.
    >http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Het
    ma%C5%84ska&daddr=Sch%C3%BCttelstr.%2FB227&hl=pl&geo
    code=FfJoHwMdrMkBAQ%3BFaSm3wIdziz6AA&mra=ls&sll=50.9
    44584,18.303223&sspn=4.257328,9.019775&ie=UTF8&ll=50
    .289339,16.809082&spn=4.317,9.019775&t=h&z=7

    IMO - z tych trzech to najlepiej przez Miedzylesie.
    Przynajmniej droga do Klodzka utrzymywana, czego sie o rejonie
    Glucholazow powiedziec nie da.

    No i pod koniec to ja jade przez Mikulov.
    Pamietaj o winietkach w Czechach.
    No i w Austrii - tam chyba ciagle autostrady nie ma, wiec niby nie
    potrzebujesz, ale pod samym Wiedniem trzeba bedzie miec dobra
    mape/nawigacje zeby nie wjechac tam gdzie winietka wymagana.

    >Google wypluwają takie 3 warianty, z tego co widzę wariant 3 jest niby
    >najdłuższy ale prowadzi większą częścią po drogach wyższych kategorii -
    >może ktoś porusza się po okolicy i podpowie czy warto nadrabiać te 100

    IMO nie warto. Ale na odcinek Klodzko-Olomuc trzeba sie uzbroic :-)
    (zimowki, lancuchy, saperka, pelny bak, spiwory :-)

    >Da się jakoś sensownie ominąć Wrocław?

    Mamy kawalek nowej drogi - pol wrocka przejedziesz w 5 minut.
    Ale drugie pol .. roznie moze byc :-)
    Uwazaj na drogowskazy, bo pewnie nie masz w nawigacji tej trasy.

    J.