  • Data: 2009-09-10 17:15:21
    Temat: Re: jak akarta graficzna do obróbki zdjęć ?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    P.Sperling wrote:

    > CUDA w Photoshopie w ogóle nie jest wykorzystywane. Praktycznie
    > każda nowsza karta się nada:
    > http://kb2.adobe.com/cps/404/kb404898.html
    > http://kb2.adobe.com/cps/405/kb405711.html
    >
    > Wg Adobe każda karta z "at least 128 MB of RAM--and a display
    > driver
    > that supports OpenGL 2.0 and Shader Model 3.0" nada się równie
    > dobrze
    > do CS4.
    >
    > Co bym wybrał? Tę kartę:
    > http://www.proline.pl/sklep.php?p=ASUS+HD4350+512MB (świetnie
    > zrobiona, pasywna, potrzebuje jedynie 25W w szczycie, a w
> [...]

    Zdecydowanie odradzam* Jeśli rzeczywiście ktoś miałby
    skorzystać z wspomagania PS CS4 przez kartę graficzną
    (o ile PS CS4 potrafi naprawdę z tego skorzystać) to
    odradzałbym nabywanie AŻ TAK SŁABEJ karty do tego celu.

    Wyraźnie wydajniejsze są konstrukcje z linii HD 4670,
    które(o ile producent czegoś nie p..opsuje) w pobiera
    w spoczynku coś koło 8W, koło 30W podczas pracy, przy
    zasadniczo wyższej wydajności.

    Radeony HD 4670 także są produktowane w wersji pasywnie
    chłodzonej, m.in. producentem takich konstrukcji jest
    Sapphire:
    http://www.kirk.pl/pricelist/item.aspx?PID=C9201145

    * chyba że budżet bardzo skrzeczy.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert