  • Data: 2009-09-11 17:16:28
    Temat: Re: jak akarta graficzna do obróbki zdjęć ?
    Od: Jakub Roguski <_adres_@_stopka_._postu_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent pisze:

    > Od zarania pracowalem na Matroxach dual head. Ostatnio jednak przy
    > okazji zmiany sprzetu pracuje z dwoma monitorami na wbudowanej grafice w
    > plycie glownej. Nie wiem na czym moze polegac roznica - ja jej nie widze.
    > LCD ma jedna rozdzielczosc natywna ktora zreszta ustawia sie
    > automatycznie przy starcie systemu. To po prostu ma dzialac, wiec jak
    > dziala to jest ok i juz.

    Moja płyta nie ma wbudowanej grafiki, więc nie miałem okazji przetestować.

    A co może nie działać lub źle działać? Mnie najbardziej denerwowało, gdy
    okno otwierało mi się w połowie na jednym ekranie, a w połowie na
    drugim, maksymalizacja okna powodowała, że niby zmaksymalizowane, ale
    zostawiało kawałek widocznego desktopu i jeszcze kilka innych - wszystko
    w przypadku nVidii.

    Jakub Roguski

    http://www.roguski.eu