  • Data: 2009-09-10 12:08:57
    Temat: Re: jak akarta graficzna do obróbki zdjęć ?
    Od: "MW" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No to mi się podoba: kolega pisze "Tak, by nie przepłacić", a ty
    sugerujesz Quadro CX. Tak jakby kolega pytał jaki samochód tak aby
    nie przepłacić a ty "Ferrari F430". Wart swojej ceny? Chyba tak.
    Rzeczywiście nie przepłaci, tyle że będzie musiał sprzedać dom i
    zaciągnąć kredyt na 50 lat.

    Napisałem odpowiednią adnotację że to tylko w przypadku kiedy nie liczymy
    się z budźetem i w ogóle zaznaczyłem że coś takiego jest.

    PS Cywilne karty NV nie mają w Photoshopie CS4 ŻADNEJ przewagi na ATI.
    Ani nie korzystają z CUDA ani żadnych innych ficzerów. Koniec i
    kropka.

    Wspomaga, prawdopodobnie karty ATI też ale GPU wspomagają wspomniane
    przezemnie funkcje.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
    wirusow 4336 (20090814) __________

    4336 (20090814) __________