  • Data: 2013-02-01 23:35:13
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandatów
    Od: "misiek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrn60kgob53.suk.rekin@aripiprazol.wkurw.org...

    > Jak mam być szczery, to ostatni mandat za speeding zapłaciłem
    > jakieś pięć-sześć lat temu. Jeżdżę mniej więcej tak samo, a
    > jakoś tych wściekłych nie widuję zbyt często. A przynajmniej
    > wciąż udaje mi się nie dać się złapać.

    ja sie niestety pol roku temu nadzialem sie na straszakow i dostalem 300 i
    punkt za PRZEPISOWE parkowanie metr za blisko skrzyzowania ;)
    parkujac w miejscu wyznaczoonym z biletem parkingowym :D LOL N ROTFL do
    kwadratu. Pierwszy moj mandat wogole i od 9 lat... ;)
    mandatu nie przyjalem - wczoraj mialem wlasnie pierwsza rozprawe :p
    sedzina spoko, straszaka posilkowego oskarzyciela zmiazdzylem jak robala -
    gosc wszedl pewny siebie na rozprawe - a wyszedl fioletowy ze zlosci z
    terminem drugiej rozprawy i perspektywa ze sprawa zostanie ujebana u samej
    szyi ;)
    - jako ze we wniosku o ukaranie pojebali nawet moj nr rejestracyjny, nie
    wspominajac o takich szczegolach drobnych jak brak jakichkolwiek dowodow
    [monitoring nie ma mojej rejestracji ]
    a odleglosc od skrzyzowania mierzyli geniusze robotniczo chlopskie z ryjami
    jak typy spod budki z piwem - cyt "krokami" :) buhahaha. "bo nie som
    geodezjom" jak mnie uswiadomil posilkowy.
    no to mu powiedzialem, ze jak rejestracji z pol metra odczytac nie umieja to
    tym bardziej odleglosci na oko i "krokamy" ;)
    jak za komuny - bylo 4 - dwoch zakladalo blokade - dwoch potem zdejmowalo -
    z czego dwoch czytalo /dwoch pisalo ;) i nie umialo odczytac prawidlowo
    numerow :D
    w mojej wsi do 400 tys mieszkancow straszaki dostali amoku w kazdym razie.
    Odjebalo im kompletnie - zostawiac auta w centrum poza parkingami
    strzezonymi nie ma sensu..
    blokadka i holowanko pod byle pretekstem. Prezydencik z pelo dziure lata w
    budzecie moim kosztem.... ale sie troche przeliczy.

    > Za rzucenie papierka powinno być sprzątanie kilometra drogi na
    > kolanach. Niech się flejtuchy nauczą.

    no niech bedzie. ja tez nie smiece na ulicy ;)

    > Bezpieczna ósemka ruszyła pięć lat temu: to wtedy nastawiali
    > kilkadziesiąt słupów na dystansie kilkuset kilometrów. Objazdowe
    > foto kupowali już wcześniej. Nie macierewiczuj, nie twórz
    > kłamstwa fotoradarowego.

    na pewno nie na taka skale jak tera.

    > Olaboga, opresyjne państwo zabrania mi zapierdalać bez
    > opamiętania, wyrzucać śmieci do lasu i palić oponami w piecu!!!
    > Czas się wynieść do Ekwadoru albo innego Afganistanu!

    czytaj ze zrozumieniem. nie pisalem o zapierdalaniu bez opamietania.
    o przypierdalaniu sie bez opamietania pisalem.

    > Widzę wzmożoną czujność rewolucyjną. To się ceni, to się ceni...

    ;) :D dobre ;)

    > Poczekam jeszcze na dane z GUS-u, ale chyba ssiesz brudny członek, może
    > to jakiś palec?
    >
    > http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/de
    ficyt;budzetowy;wyniosl;na;koniec;2012;roku;ponad;31
    ;mld;zl,148,0,1225876.html

    > A może masz na myśli dług publiczny?

    moze byc i dlug publiczny - i to i to trzeba splacic. chyba ze sie myle...

    > W strefie zamieszkania też?

    Juz napisalem. Chodzi o logiczne podejscie do pewnych spraw.
    Ty tera mi tu nie demagogiuj ;)