  • Data: 2013-02-01 22:41:24
    Temat: Re: [ja pierdole] -GITD kupuje drukarni? mandatów
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-01 21:59, Robert Rędziak pisze:

    > Jak mam być szczery, to ostatni mandat za speeding zapłaciłem
    > jakieś pięć-sześć lat temu. Jeżdżę mniej więcej tak samo, a
    > jakoś tych wściekłych nie widuję zbyt często. A przynajmniej
    > wciąż udaje mi się nie dać się złapać.

    Ja ostatni mandat za speeding dostałem w 1994 roku - mandat był i tak
    lewy, ale ja chciałem uczciwie dostać za wykroczenie, a nie dać
    w łapę złodziejom. Złamałem prawo - ok, płacę. Złodziejowi w czapce
    nie dam na lewo by było taniej. Kombinować też nie będę. Był problem,
    ponieważ mandat chciałem.

    > Za rzucenie papierka powinno być sprzątanie kilometra drogi na
    > kolanach. Niech się flejtuchy nauczą.

    W tym mandatu za złe parkowanie. Nie się nauczą.

    > Bezpieczna ósemka ruszyła pięć lat temu: to wtedy nastawiali
    > kilkadziesiąt słupów na dystansie kilkuset kilometrów. Objazdowe
    > foto kupowali już wcześniej. Nie macierewiczuj, nie twórz
    > kłamstwa fotoradarowego.

    Jeszcze niedawno było 80 FR w całej Polsce. W Niemczech chyba 3k i to
    nieoznakowanych.

    > Olaboga, opresyjne państwo zabrania mi zapierdalać bez
    > opamiętania, wyrzucać śmieci do lasu i palić oponami w piecu!!!
    > Czas się wynieść do Ekwadoru albo innego Afganistanu!

    LOL - jeżdżę od dawna, nawet CB nie używam. Spokój, cisza. Odpalę pms
    czy Yanosika to same Krzysie45 i inne misieki, które tworzą atmosferę
    ogólnego niepokoju.

    > Widzę wzmożoną czujność rewolucyjną. To się ceni, to się ceni...

    Ta rewolucja to np. protest przeciwko podwyżkom paliwa, polegający na
    bezsensownej jeździe w kółko i wypalaniu tego za drogiego paliwa :>

    > W strefie zamieszkania też?

    No co chcesz - kiedyś mi taki dzieciaka prawie w strefie przejechał.
    Rzut ramieniem celem przechwycenia młodego i kop w kontener. Mocny był
    w gębie jak wysiadł - jakoś na policję czekać nie chciał...