  • 1. Data: 2010-09-11 22:46:51
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-09-20 00:40, spryciasz pisze:

    > Zależy od abonamentu, jednak w każdym kosztuje więcej niż Tepsa->Orange,
    > Plus, Era i Orange/Era/Plus->Orange/Era/Plus

    Nie zależy. Nie wiesz i się pyszczysz. Sprawdź sobie i porównaj z ceną,
    na jaką jesteś rąbany przez swojego operatora komórkowego. Może wtedy
    przejrzysz na oczy.

  • 2. Data: 2010-09-18 16:34:53
    Temat: isz habe plej dla firm
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    Fajna reklama, a klienci dzwoniący do pana biznesmena krzykną: szajse!
    gdy zobaczą na bilingu, że połączenia do pleja były droższe niż do
    normalnych sieci. he he

  • 3. Data: 2010-09-18 17:26:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 4. Data: 2010-09-18 17:29:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > Fajna reklama, a klienci dzwoniący do pana biznesmena krzykną: szajse!
    > gdy zobaczą na bilingu, że połączenia do pleja były droższe niż do

    Lub tansze, gdy oni sami sa normalni i od dawna korzystaja z Playa w
    przeciwnienstwie do tworcy watku, ktory woli przeplacac "normalnym" sieciom.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-09-18 17:46:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "spryciasz" napisał:

    > a klienci dzwoniący do pana biznesmena krzykną: szajse!
    > gdy zobaczą na bilingu, że połączenia do pleja były droższe
    > niż do normalnych sieci.

    No i dobrze, jaki interes można zrobić z gamoniami, którzy:
    a) nie znają stawek *własnego* operatora
    b) rozpłaczą się po zainwestowaniu kilkudziesięciu groszy za numerek

    > he he

    "...po śmiechu jego."

    JoteR

  • 6. Data: 2010-09-18 17:48:28
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-18 19:29, SDD pisze:
    > U?ytkownik "spryciasz"<n...@a...ee> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Lub tansze, gdy oni sami sa normalni i od dawna korzystaja z Playa w
    > przeciwnienstwie do tworcy watku, ktory woli przeplacac "normalnym" sieciom.

    ile placisz za 2 gb netu przy zalozeniu ze tam gdzie jest zasieg 3g
    laczysz sie z szybkoscia 3g tam gdzie nie ma to wolniej, bo z tego co
    widzialem w play trzeba wtedy wykupic dwa pakiety zeby miec zasieg w
    calym kraju

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 7. Data: 2010-09-18 18:25:07
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-18 19:48, Kotlecik Mielony pisze:

> [...]
    > laczysz sie z szybkoscia 3g tam gdzie nie ma to wolniej, bo z tego co
    > widzialem w play trzeba wtedy wykupic dwa pakiety zeby miec zasieg w

    no i ile kosztuje opcja blackberry ?

  • 8. Data: 2010-09-18 19:23:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "spryciasz" <n...@a...ee> napisał w wiadomości
    >
    > Lub tansze, gdy oni sami sa normalni i od dawna korzystaja z Playa w
    > przeciwnienstwie do tworcy watku, ktory woli przeplacac "normalnym" sieciom.

    Musze opłacać 3 numery, przejdzie ze mną do konkurencji ok 12 numerów.
    Interesuje mnie oferta gdzie mam za darmo w sieci (minimum 300mniut)i na
    stacjonarne. teraz płacę mniej wiecej 18-20zł za numer. Ile mnie to
    wyjdzie w Play?

    ToMasz

    PS konsultant odpowiada ze po 29gr/min, ale zato taaaaaaki telefon
    dostane...

  • 9. Data: 2010-09-18 19:35:14
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Interesuje mnie oferta gdzie mam za darmo w sieci (minimum 300mniut)i na
    > stacjonarne. teraz płacę mniej wiecej 18-20zł za numer. Ile mnie to

    http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/Nieo
    graniczone-rozmowy-w-play-i-na-stacjonarne/index.htm

    proszę bardzo. Na duży plus zaliczam nielimitowane połączenia po sieci jak i
    na numery stacjonarne.

    PS.
    nie jestem pracownikiem play. :)

  • 10. Data: 2010-09-18 21:35:43
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

> [...]
    >
    > Lub tansze, gdy oni sami sa normalni i od dawna korzystaja z Playa w
    > przeciwnienstwie do tworcy watku, ktory woli przeplacac "normalnym"

    Korzystają z Play po to, by móc zadzwonić do Play. Genialna logika.
    Zapomniałeś o sieciach stacjonarnych, tam też jest drożej, oni też mają
    mają przejść do Play, bo ta sieć wymyśliła sobie jakieś chore stawki do
    siebie?