  • 11. Data: 2010-09-18 21:38:10
    Temat: Re: isz habe plej dla firm
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    Użytkownik "Pirx" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4c9514e8$0$27042$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/Nieo
    graniczone-rozmowy-w-play-i-na-stacjonarne/index.htm

    > proszę bardzo. Na duży plus zaliczam nielimitowane połączenia po sieci
    > jak i na numery stacjonarne.
    >
    > PS.
    > nie jestem pracownikiem play. :)

    Ty nie, ale pewnie żona ;)

  • 12. Data: 2010-09-18 21:41:40
    Od: "spryciasz" <n...@a...ee>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No i dobrze, jaki interes można zrobić z gamoniami, którzy:
    > a) nie znają stawek *własnego* operatora
    > b) rozpłaczą się po zainwestowaniu kilkudziesięciu groszy za numerek

    > "...po śmiechu jego."

    No popatrz, ja znam stawki nawet obcych operatorów.
    Nie widzę powodu dla którego mam przepłacać, zadzwonie do firmy z
    numerem w normalnej sieci.
    Poza tym <plej dla firm> brzmi jak fotka.pl dla poważnych, albo jak
    lizak dla biznesmena. Nie ze mną te numery Bruner.

  • 13. Data: 2010-09-18 21:45:35
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-09-2010 o 23:41:40 spryciasz <n...@a...ee> napisał(a):

    > Poza tym <plej dla firm> brzmi jak fotka.pl dla poważnych, albo jak
    > lizak dla biznesmena. Nie ze mną te numery Bruner.

    Dokładnie :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 14. Data: 2010-09-18 21:50:14
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-09-2010 o 18:34:53 spryciasz <n...@a...ee> napisał(a):

    > klienci dzwoniący do pana biznesmena krzykną: szajse!
    > gdy zobaczą na bilingu, że połączenia do pleja były droższe niż do
    > normalnych sieci.

    No, a jak dowiedzą się, że są nabijani w butelkę przez te normalne sieci,
    bo każą im tyle płacić za te połączenia i zarabiają na nich i strzyżą jak
    baranów, to krzykną nie tylko szajse a nawet ołmadafaka.

  • 15. Data: 2010-09-18 22:05:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "spryciasz" napisał:

    > zadzwonie do firmy z numerem w normalnej sieci.

    W zasadzie każda poważna firma ma numer stacjonarny, numery komórkowe są do
    indywidualnych pracowników. Firma składająca się z Zenka I Jego Komórki W
    Pleju nie jest zazwyczaj warta nawet stawki wewnątrzsieciowej. A mnie bardzo
    cieszy, że wyższe stawki do mnie od razu odfiltrują mortusiaków z Orange i
    Ery, którzy by mi jęczeli o 5% upustu na badania, tak jakby od tego miał
    zależeć cały ich budżet. Niech dzwonią na stacjonarkę, tam się nimi zajmie
    Dział Handlowy ;->

    JoteR

  • 16. Data: 2010-09-18 22:24:25
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-09-2010 o 00:05:22 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > W zasadzie każda poważna firma ma numer stacjonarny

    Tiaa, szczególnie leżąc sobie na leżaczku i będąc nawet pod kilkoma
    numerami stacjonarnymi i z kilku stref Polski i Europy, w komórce..

    Czym szybciej zmieni się stereotypowe i stare myślenie, tym lepiej dla tej
    osoby. Wyciąganie wniosków z istnienia numeru stacjonarnego, świadczącego
    o powadze firmy, może być daleko mylące :)

  • 17. Data: 2010-09-18 23:02:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Tiaa, szczególnie leżąc sobie na leżaczku

    W mojej branży praca polega głównie na leżeniu na leżaczku i ostatnią
    rzeczą, której sobie wtedy życzę, jest telefon od targującego się
    mortusiaka.

    > Czym szybciej zmieni się stereotypowe i stare myślenie,
    > tym lepiej dla tej osoby.

    To, że nadal noszę (za przeproszeniem) majtki, tak samo jak nosiłem w latach
    70-tych, to jest stare myślenie? Nie przesadzajmy z tą nowoczesnością, bo
    może się okazać, że świecimy gołą dupą.

    > Wyciąganie wniosków z istnienia numeru stacjonarnego, świadczącego o
    > powadze firmy, może być daleko mylące :)

    Stacjonarny numer świadczy zazwyczaj o stałym adresie firmy, gdzie można w
    razie czego podjechać i obsobaczyć własnoręcznie personel. Łapanie Zenka Z
    Jego Komórką może być dużo trudniejsze i dużo mniej bezpieczne ;->

    JoteR

  • 18. Data: 2010-09-18 23:13:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Zapomniałeś o sieciach stacjonarnych, tam też jest drożej, oni też mają
    > mają przejść do Play, bo ta sieć wymyśliła sobie jakieś chore stawki do
    > siebie?

    co?
    chyba uke wymysla te chore stawki - poczytaj se troche nim cos napiszesz

  • 19. Data: 2010-09-19 00:22:27
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-09-2010 o 01:02:38 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > To, że nadal noszę (za przeproszeniem) majtki, tak samo jak nosiłem w
    > latach 70-tych, to jest stare myślenie? Nie przesadzajmy z tą
    > nowoczesnością, bo może się okazać, że świecimy gołą dupą.

    Goła dupa nie jest zła.
    A majtki? Mogą być, bo np ciepło i np moralnie. A stringi nie zawsze
    znaczy firma krzak, a stacjonarny - pantalony.

    > Stacjonarny numer świadczy zazwyczaj o stałym adresie firmy, gdzie można
    > w razie czego podjechać i obsobaczyć własnoręcznie personel. Łapanie
    > Zenka Z Jego Komórką może być dużo trudniejsze i dużo mniej bezpieczne

    Oglądanie personelu bardzo może być miłe, aczkolwiek, może zauważyłeś,
    taki personel do oglądania może kosztować. Powaga firmy, IMO nijak ma się
    z topową elewacją, biurkiem szlachetnym, no i ów personelem. To gadżety.
    Dzwonisz. Nie ważne w jaki sposób, na jaki numer. Obecne działanie jest
    faktycznie ukierunkowane na cel - ludzie się nie widują, duże
    rozproszenie, nie istotne są jakieś numerki stacjonarne czy komórkowe,
    ważny jest kontakt, informacja i realizacja. Prefiksy? Po co ktoś, coś
    takiego, kiedyś wymyślił? Strefy, łomatko. Stacjonarne i mobilne? A o co
    chodzi..?

  • 20. Data: 2010-09-19 06:54:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pirx pisze:

> [...]
    graniczone-rozmowy-w-play-i-na-stacjonarne/index.htm
    > Na duży plus zaliczam nielimitowane połączenia po sieci
    dzięki.
    na minus 30.50zł
    umowa na 12 mies
    umowa na firmę
    minuta 44 grosze
    czy minuty za minuty(1wychodząca za 2 przychodzące) są opłacane 6.1zł na
    miesiąc czy 6.1 za aktywacje bezterminową?

    natomiast przez przypadek znalazłem pewną promocje która mocno przemawia
    na korzyść Play, ale:
    1. konsultant o tym nie wspomina
    2. grupa o tym nie wspomnia.

    Można by dojść do wnoisku ze Play jest zajebysty, ale nikt nie wie która
    z opcji jest najkorzystniejsza

    ToMasz