  • 81. Data: 2015-06-27 00:27:04
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mmgnu1$anb$1@dont-email.me...

    > możesz mnie nazwać człowiekiem starej daty ale jakos tak mnie wychowano,

    Matka Ci mówiła abyś BT w uchu nie nosił?? :-)))
    Byłeś bardzo progresywnym dzieciakiem!

  • 82. Data: 2015-06-27 00:30:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > Widać że jesteśmy z innego pokolenia.

    Raczej to argument personalny... Wyjaśnij dlaczego BT w uchu
    budzi U CIEBIE brak zaufania do osoby mającej taką słuchawkę.
    Brzmi to dla mnie absurdalnie.

    Czy wszystkie osoby niedosłyszące mające coś w uchu też tak traktujesz?

    > Liczy się też wrażenie jakie rozmówca odniesie. Dla ogromnej większości
    > ludzi człowiek ze słuchawką w uchu nie będzie rozsiewał aury zaufania czy
    > powagi. Nic to że ona nie działa tylko siedzi w uchu.

    Ale ciągle pytamy DLACZEGO a nie potrafisz nic konkretnego
    powiedzieć tylko wyjeżdzasz z argumentami personalnymi.

  • 83. Data: 2015-06-27 00:37:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Matka Ci mówiła abyś BT w uchu nie nosił?? :-)))
    > Byłeś bardzo progresywnym dzieciakiem!

    nic nie poradzę, że nie pojmujesz podstaw

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2015-06-27 00:38:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo jest z Afryki lub Ameryki :-)

    Nie, on nie jest z Ameryki, on jest z Kenii, dlaczego miałbyś
    na niego mówić Afroamerykanin????

    > Gorzej jak rodowity Francuz :-)

    A czarnoskóry rodowity Nowojorczyk to już będzie OK?
    Nawet dla Amerykanów takie określenie jest nielogiczne,
    bo oni nie urodzili się w Afryce, ich rodzice i dziadkowie
    urodzili się w USA a że gdzieś tam pra, pra dziadkowie
    byli niewolnikami to równie dobrze dowolny Amerykanin
    mógłby się przedstawiać swoimi "IrlanskoPolskiAmerykanin"
    czy "HolenderskoNiemieckiAmerykanin"? Idiotyzm.

    Kiedyś słuchałem w radio jak czarnoskórzy Amerykanie
    (młodzi studenci) na wymianie szkolnej do Europy
    (właśnie do Francji) spotykali tam czarnoskórych
    emigrantów z Afryki i jak się przedstawiali im w stylu
    "Afrykoamerykanin" to pytali się ich z której części Afryki
    pochodzą i była konsternacja, bo oni z dziada pradziada
    w Chicago wychowani i z Afryką mają tyle wspólnego co ja :-)

    > Dla nas jeszcze jest wersja "afrykanin".
    > Tylko przypadkiem nie obrazic Afrykanera :-)

    No ale Afrykanin to bardziej ogólne pojęcie, bo nie wiem
    czy wiesz, ale cała północna Afryka to ludzie nie-czarni,
    np. Egipcjanie to nie są Murzyni, a są niewątpliwie Afrykanie.
    Nawet dla wygłupów śmiałem się ze swoim kolegą z pracy,
    z Kairu, że powinien mówić o sobie "africanamerican" żeby
    ludzi robić w konia :-))

  • 85. Data: 2015-06-27 00:38:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Ja nie muszę nic zmieniać w swoich poglądach. Dla mnie czarny kolor jest
    > czarny, pederasta jest pederastą, Wróć !!! gej jest gejem, religia jest
    > religią, wartość jest wartością, a marketing i reklama są ZŁEM ;-)

    Czyli zgadzamy się, że Murzyn to Murzyn, pisany z szacunkiem
    z duzej litery...

  • 86. Data: 2015-06-27 00:39:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DJ Abelson" <d...@h...net> wrote in message

    > Nie wymądrzaj się tylko odpowiedz na pytanie odnośnie simloka.
    > Żal ci dupę ściska, że ktoś kupił taniej?

    Następny któremu kultury brakuje? Mama Cię nie wychowała?

  • 87. Data: 2015-06-27 00:40:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Z innej beczki - nauczyli Cię w tej Ameryce, ojczyźnie ajfona co to
    > takiego cięcie postów? Chyba nie! Po kurwę nędzę cytujesz w każdym poście
    > treść całego dialogu?

    Bo lubię patrzeć jak się złościsz...

  • 88. Data: 2015-06-27 03:13:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mmkk6p$3so$1@dont-email.me...

    > nic nie poradzę, że nie pojmujesz podstaw

    Ale nie poddawaj się, wytłumacz mi o jakich podstawach tu mowa...
    W jaki to sposób posiadaniem słuchawki w uchu okazuję brak kultury?
    Przecież nie gadam przez telefon - dlaczego słuchawka w uchu
    wywołuje u Ciebie taką reakcję? Zastanawiałeś się nad tym?

  • 89. Data: 2015-06-27 03:21:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Przedstawiam tylko swoją historię ;-) Widocznie nie potrafisz jej pojąć.

    Albo ją pokracznie, nieudolnie przedstawiasz :-P

    > I mieszka w Londynie. Zabawne.

    Nie wiem co w tym zabawnego?
    Może akurat chce kupić sobie drugi telefon na wyjazdy do Anglii?
    Skąd Ty możesz wiedzieć?

    > Jeśli uparcie zaprzeczasz faktom

    Którym faktom ja zaprzeczam Twoim zdaniem?

    > i arbitralnie decydujesz co jest ile warte,
    > abstrahujesz od sytuacji, lokalizacji, uczuć to wybacz...
    > A może to Ty nie możesz, nie umiesz, nie chcesz zrozumieć?

    Napisz następnym razem że DLA CIEBIE iP5C nie jest warty więcej niż Xzł.
    A nie że kupiłeś go za realną wartość sprzętu, bo realna wartość sprzętu
    jest taka jaką wystawia mu transakcja zawarta na wolnym rynku, a nie
    taka tajna, wśród rodziny.

    > Dlatego jesteś w innym miejscu "orbity" :-). Jeśli nie potrafisz zrozumieć
    > to przynajmniej nie odsądzaj od czci i wiary, nie wyśmiewaj ludzi
    > myślących inaczej. Daj żyć :-)

    Musisz mnie z kimś mylić. Czujesz się przeze mnie wyśmiewany?

    > Po co chcesz mnie nawracać. Przyjmij do wiadomości.

    Znowu mnie z kimś mylisz - nie nawracam Cię.
    Skąd w ogóle ten pomysł? Sprzeczamy się WYŁĄCZNIE o stwierdzenie którego
    użyłeś "Kupiłem od rodziny za realną wartość sprzętu" bo kupiłeś go
    faktycznie za cenę grubo ponizej realnej wartości sprzętu. Takie są fakty.

    > Bo widzisz obserwuję kilka aukcji i telefony ze średnią ceną wiszą
    > miesiącami a ten o połowę tańszy sprzedał się w kilka godzin.
    > To była zbrodnia i pogwałcenie wartości marki czy po prostu RYNEK?

    Nie bardzo rozumiem akapit wyżej... Kupiłeś od rodziny, tak?
    Jaki sens widzisz w porównywaniu takiej transakcji na aukcjach?

    > W skali od 1 do 10 Jaka jest różnica. Z czego 5c jest wykastrowany.
    > Na czym tak dużo zaoszczędzili?
    > Będę robił kalkulację "wartości" do ceny. Chcę się przygotować do dyskusji
    > ;-)
    > Taki żart. Gdybyś znowu czego nie zrozumiał :-)

    Znowu? Ty chyba szukasz jakieś zaczepki... nudne to.

  • 90. Data: 2015-06-27 03:22:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Całe szczęście że są tacy których "wiara" jest tak wielka
    > że im nie wypada i się nie uszkadza ;-)

    Raczej nie są tchórzami aby ponieść odpowiedzialność
    za to, że im wypadł i uszkodził i nie trzęsą o to ciągle dupy.