  • 21. Data: 2009-06-24 14:14:46
    Temat: Re: internet na wakacjach
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    "Paweł Gąska" <c...@o...pl> wrote in message
    news:h1tbv5$j5u$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Michal L
    > z dnia: 2009-06-24 15:56:

    > czyli za starter +10PLN mamy
    > 20MB(starter) + 3*60MB(3 pakiety 10PLN) + 10MB(za doładowanie 10PLN)
    > czyli 210MB?

    Tak by wychodzilo....

  • 22. Data: 2009-06-24 15:27:31
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Michal L
    z dnia: 2009-06-24 16:14:

    > Tak by wychodzilo....
    hmmm... a jeszcze czytam te warunki, czy dobrze widzę, że transfer GG
    jest za free??

    Paweł

  • 23. Data: 2009-06-24 15:35:45
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

> [...]
    > z dnia: 2009-06-24 16:14:

    > hmmm... a jeszcze czytam te warunki, czy dobrze widzę, że transfer GG jest

    Na komorce jest za free....

  • 24. Data: 2009-06-24 16:11:44
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Michal L
    z dnia: 2009-06-24 17:35:
    > "Paweł Gąska" <c...@o...pl> wrote in message

    > Na komorce jest za free....
    eee... co to znaczy na komórce?
    czyli jak wsadzę do kompa to już nie? :(

    Paweł

  • 25. Data: 2009-06-24 17:35:41
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 24 Jun 2009 16:07:35 +0200, Paweł Gąska wrote:

    > czyli za starter +10PLN mamy
    > 20MB(starter) + 3*60MB(3 pakiety 10PLN) + 10MB(za doładowanie 10PLN)
    > czyli 210MB?

    I do tego taryfikacja co 1 KB.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 26. Data: 2009-06-24 17:46:37
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Marcin Mokrzycki
    z dnia: 2009-06-24 19:35:

    > I do tego taryfikacja co 1 KB.
    ale gdzieś tam po drodze wyczytałem, że 20kB, cholera kto robił im tę
    stronkę??

    Paweł

  • 27. Data: 2009-06-24 21:26:45
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 24 Jun 2009 19:46:37 +0200, Paweł Gąska wrote:

    > ale gdzieś tam po drodze wyczytałem, że 20kB, cholera kto robił im tę
    > stronkę??

    Na stronie http://www.gaduair.pl/promotions/ jest informacja, że bezpłatne
    pakiety internetowe za doładowania rozliczane są co 1 KB.

    Natomiast w cenniku http://www.gaduair.pl/files/Cennik_GaduAIR.pdf jest
    zapis:
    "Pakiet XX MB transmisji danych ważny przez 30 dni. Dane w pakiecie
    rozliczane co 1KB."

    A stronka jest rzeczywiście mocno nieczytelna.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 28. Data: 2009-06-25 05:56:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    Wczoraj zakupilem i dziala
    Mam tylko watpliwosc co do komunikatora
    Na telefon sie ma sciagac jakas javova aplikacja, ale ja wolalbym
    natywna dla WM. Jest takowa na stronie mobile-gadu (plik cab),
    zainstalowalem i dziala. Ale nie do konca jestem pewien czy to o to
    chodzilo. tzn zrobilem sobie profil z moim starym numerem GG, i w
    historii mam ze byla transmisja danych. Koszt co prawda 0zl, no ale to
    idzie z darmowego pakietu wiec wiadomo ze nie moze byc wiecej. Nigdzie
    jednak nie dokopalem sie, gdzie mozna sprawdzic stan pakietow. Tzn
    chcialbym wiedziec czy ten transfer zostal zjedzony z pakietu czy jest
    free. Z tego co zrozumialem jest free, ale tylko gdy uzyje jako numeru
    GG numer z karty GaduAir?
    Tak jak jest mi pasuje, bo spiecie istniejacego numeru jest bezpowrotne.
    Marx

  • 29. Data: 2009-06-29 11:56:09
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    r...@m...com pisze:
    > W Simplusie za 15 zł masz 100 MB (5 zł starter i za 10 doładowanie)
    Ten pakiet jakimś magicznym kodem aktywuję, czy po prostu kupuje
    starter, wkładam kartę i gra gitara?

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 30. Data: 2009-06-30 14:36:57
    Od: Marek Gorecki <m...@g...com>

    pakiet orange world wykup sobie i sprawdzasz sobie w komórce, albo idź
    do salonu orange i weź na próbę ich mobilny internet 39.5 a potem
    oddasz, zasięg ma dobry i wygodniej sobie sprawdzisz to co masz
    sprawdzić ;)