  • 11. Data: 2009-06-24 12:17:15
    Temat: Re: internet na wakacjach
    Od: Marx <M...@n...com>

    Michal L pisze:
    > W GaduAir za kazde 10zl doladowania masz 100 Mb...Do tego te 10zl jest do
    > wygadania na glos (29gr/min do wiekszosci)....
    > Net chodzi na infrastrukturze Plusa. Do tej pory od 2 tygodni nie mialem
    > problemu....Szybko i stabilnie....
    > Starter kosztuje 20zl i jest na nim 20zl na rozmowy oraz 200Mb na Net....

    Ale jak to jest?
    "Kupując starter GaduAIR (...) Pakiet 20 MB na start".
    A dalej: Internet 1gr/kB
    Jak mniemam mialo tu byc 1gr/20kB, to wychodzi 20zl/40MB.
    W sumie za 20zl jest 60MB a nie 200... Chyba ze faktycznie chodzilo Ci o
    megabity... ;)
    Marx

  • 12. Data: 2009-06-24 12:24:29
    Od: Marx <M...@n...com>

    Dominik & Co pisze:

    > Tutaj: http://www.gaduair.pl/promotions
    > podają, że 10 MB.

    tak, ale teraz doczytalem ze to ilosc ktora dostaje sie oprocz. Tzn ze
    kase mozna przeznaczyc ma zakup pakietu, za 10zl jest 60MB czyli za 20
    jest 120MB, dodajac startowe 40MB faktycznie wychodzi 180MB. Nie jest to
    200, ale juz blisko
    Marx

  • 13. Data: 2009-06-24 12:26:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    teraz pozostaje pytanie, czy aktywacja pakietu danych moze sie odbyc za
    darmo poprzez internet, czy tez trzeba wyslac SMS, ktory za darmo nie
    jest...
    Marx

  • 14. Data: 2009-06-24 12:40:01
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Marx
    z dnia: 2009-06-24 14:24:

> [...]
    > kase mozna przeznaczyc ma zakup pakietu, za 10zl jest 60MB czyli za 20
    > jest 120MB, dodajac startowe 40MB faktycznie wychodzi 180MB. Nie jest to

    ja widzę:
    za 10PLN 10MB ekstra
    1gr/20kB daje 2.50PLN/5MB
    ale jest pakiet 2PLN/5MB

    starter 20PLN + 20MB

    czyli kupując starter i doładowując za 10PLN mamy

    starter = 20MB + 20PLN/2PLN*5MB(50MB) ==70MB
    doładowanie 10PLN = 10MB +10/2PLN*5MB(25MB) == 35MB
    total wychodzi mi 105MB

    jak Tobie wyszło 180MB??

    czyli 30PLN za ~100MB = 3gr/100kB... żadna rewelacja

    Paweł

  • 15. Data: 2009-06-24 12:43:09
    Od: Marx <M...@n...com>

    Paweł Gąska pisze:
    > jak Tobie wyszło 180MB??
    zapomniales o pakietach...
    A strona www jest tak tragiczna ze ciezko to znalezc, dopiero w PDF
    namierzylem.
    Nurtuje mnie jeszcze, jak rozwiazane jest spiecie z istniejacym numerem
    GG...
    Marx

  • 16. Data: 2009-06-24 12:58:01
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Marx
    z dnia: 2009-06-24 14:43:
    > zapomniales o pakietach...
    qrde, o jakich pakietach?? jeszcze jakieś są oprócz tych 2PLN/5MB???

    > A strona www jest tak tragiczna ze ciezko to znalezc, dopiero w PDF
    > namierzylem.
    ja nie znalazłem PDFa <lol> burdel tam jest nieziemski to fakt

    > Nurtuje mnie jeszcze, jak rozwiazane jest spiecie z istniejacym numerem
    > GG...
    tego akurat nie potrzebuję

    Paweł

  • 17. Data: 2009-06-24 13:07:03
    Od: Marx <M...@n...com>

    Paweł Gąska pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Marx
    > z dnia: 2009-06-24 14:43:
    > qrde, o jakich pakietach?? jeszcze jakieś są oprócz tych 2PLN/5MB???

    Start -> Ceny -> Zobacz szczegółowy cennik GaduAIR
    Pakiet NET 60MB 10 zł

    > tego akurat nie potrzebuję
    Ja natomiast chcialbym wiedziec, czy da sie spiac, a jak sie zepnie to
    czy stary numer sie kasuje czy jak?

    Marx

  • 18. Data: 2009-06-24 13:51:07
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    Ja kupilem starter za 20zl i dostalem 200Mb poza tymi 20zl do wygadania....

  • 19. Data: 2009-06-24 13:56:36
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    Och sorry..mea culpa...naturalnie, ze 20MB sie dostaje przy zakupie startera
    za 20zl....
    A doladowania wygladaja tak:

    Pakiet Net5 za 2zl, Net 25-5zl i Net 60 za 10zl....
    I za kazde doladowanie 10zl-10 MB....20zl-20MB itd....

  • 20. Data: 2009-06-24 14:07:35
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Michal L
    z dnia: 2009-06-24 15:56:
> [...]
    > A doladowania wygladaja tak:
    >
    > Pakiet Net5 za 2zl, Net 25-5zl i Net 60 za 10zl....
    > I za kazde doladowanie 10zl-10 MB....20zl-20MB itd....
    czyli za starter +10PLN mamy
    20MB(starter) + 3*60MB(3 pakiety 10PLN) + 10MB(za doładowanie 10PLN)
    czyli 210MB?

    Paweł