-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
Date: Fri, 31 Jul 2009 13:15:15 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 43
Message-ID: <h4ujo4$79v$1@news.onet.pl>
References: <h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: abpl248.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1249038916 7487 83.8.53.248 (31 Jul 2009 11:15:16 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jul 2009 11:15:16 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228727
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Chodzi o tę decyzję http://varicap.webpark.pl/powszechna.pdf
Hm, a tak swoja droga .. czy to wlasciwe zeby takie wymagania
ustalac _PO_ konkursie ?
No chyba ze do konkursu zglaszano rozne oferty, wygrala najlepsza,
a oferte oferenta urzad zatwierdzil w formie decyzji ..
> Zaczął się wykręcać, że te wskaźniki "to są dla nas" a nie dla
> abonenta i wogóle.
No akurat ten to tak sformulowany ze nie wiadomo o co chodzi :-)
80% wszystkich polaczen, czy 80% konkretnego abonenta ?
W jednym dniu, czy przez 5 lat ?
Z 0202122, czy dowolnych dwoch modemow miedzy abonentami [haha -
jeden ISDN ?]
> Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
> Wysyłają okrojone materiały na moje wnioski o udzielenie
> informacji publicznej.
> Są to wnioski o materiały podlegające tej definicji ale pewne
> dane wycięto bo tak sobie zapewne życzą podmioty współpracujace z
> UKE.
> Odnoszę też wrażenie, że wróciła stara gwardia na niskie szczeble
> urzędu.
Malo prawdopodobne. Albo nigdy nie przestali pracowac, albo
wyszkolili mlodych :-)
> Dla równowagi przyznam iż na Infolinii Konsumenckiej do tej pory
> spotykałem miłe, życzliwe osoby i zaangażowane w rozwiązanie
> problemu klienta
> Po głosie sądzę że były to młode osoby.
Spoko spoko - wkrotce sie okaze ze klienci maja takie problemy
ktorych nie sposob latwo rozwiazac.
I bedzie jak pod 19393 :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=