eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaindolencja pracowników infolinii UKERe: indolencja pracowników infolinii UKE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: indolencja pracowników infolinii UKE
    Date: Fri, 31 Jul 2009 13:15:15 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 43
    Message-ID: <h4ujo4$79v$1@news.onet.pl>
    References: <h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: abpl248.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1249038916 7487 83.8.53.248 (31 Jul 2009 11:15:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jul 2009 11:15:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228727
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h4rmv2$iv7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Chodzi o tę decyzję http://varicap.webpark.pl/powszechna.pdf

    Hm, a tak swoja droga .. czy to wlasciwe zeby takie wymagania
    ustalac _PO_ konkursie ?

    No chyba ze do konkursu zglaszano rozne oferty, wygrala najlepsza,
    a oferte oferenta urzad zatwierdzil w formie decyzji ..

    > Zaczął się wykręcać, że te wskaźniki "to są dla nas" a nie dla
    > abonenta i wogóle.

    No akurat ten to tak sformulowany ze nie wiadomo o co chodzi :-)

    80% wszystkich polaczen, czy 80% konkretnego abonenta ?
    W jednym dniu, czy przez 5 lat ?
    Z 0202122, czy dowolnych dwoch modemow miedzy abonentami [haha -
    jeden ISDN ?]

    > Ostatnio moja współpraca z UKE układa się źle.
    > Wysyłają okrojone materiały na moje wnioski o udzielenie
    > informacji publicznej.
    > Są to wnioski o materiały podlegające tej definicji ale pewne
    > dane wycięto bo tak sobie zapewne życzą podmioty współpracujace z
    > UKE.
    > Odnoszę też wrażenie, że wróciła stara gwardia na niskie szczeble
    > urzędu.

    Malo prawdopodobne. Albo nigdy nie przestali pracowac, albo
    wyszkolili mlodych :-)

    > Dla równowagi przyznam iż na Infolinii Konsumenckiej do tej pory
    > spotykałem miłe, życzliwe osoby i zaangażowane w rozwiązanie
    > problemu klienta
    > Po głosie sądzę że były to młode osoby.

    Spoko spoko - wkrotce sie okaze ze klienci maja takie problemy
    ktorych nie sposob latwo rozwiazac.
    I bedzie jak pod 19393 :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: