    From: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ilosc pakietow / Mb
    Date: Tue, 30 Mar 2010 14:40:48 +0200

    Icek wrote:
    > 500Mb/s.
    > reszte
    >
    > wlasnie dlatego te dane mi sa potrzebne. Odczytanie szybkosci i ilosci
    > pakietow z interfejsu to pikus a prawdziwe dane (nie wyliczenia z kosmosu
    > teoretyczne) maja dac swiadomosc tworcom ustawy, ze nie da sie tego logowac.

    moim skromnym zdaniem twórcy ustawy i tak nie rozróżniają jednostek tak
    więc czy będzie to milion czy miliard pakietów na sekundę nie zrobi to
    na nich wrażenia.
    Zrób tak jak mówiła Pani prezes, musisz to wyłożyć jak debilowi,
    matematykę skrócić do minimum a na końcu konkretne łopatologiczne
    wyjaśnienie, że np wymagało by to zapisania X płyt DVD (albo lepiej CD)
    dziennie, co tygodniowo jest tyle, miesięczny tyle a rocznie tyle.

    Do tego przemnóż to razy 1000 i powiedz że przypuszczasz że tak by to
    wyglądało w TP.
    Pomijając całe technikalia, udowodnisz że samo składowanie tego będzie
    awykonalne a co dopiero trzymanie tego przez 5 lat lub dłużej.

    Marcin