  • Data: 2010-03-31 01:08:10
    Temat: Re: ilosc pakietow / Mb
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz Bromirski <w...@t...hell> writes:

    > Co mi jeszcze przypomina, dlaczego jeszcze nie zDDoSowaliśmy wyborów?
    >
    > Bodaj Michał Zalewski miał taki ciekawy pomysł, żeby każdy zgłosił
    > każdego innego jako kandydata na prezydenta, tudzież posła. Wszystko
    > załatwiłoby odpowiednio sprawne przekazywanie sobie w kółeczku
    > list z podpisami.

    Moze lepiej zamiast DoSowac, powinnismy wystawic swojego kandydata, tym
    razem z prawdziwym np. technicznym wyksztalceniem, a w kazdym razie
    z solidna wiedza i otwartym umyslem?

    Mysle ze to wcale nie byloby nierealne - "internetowcy" nie stanowia
    zadnego zagrozenia tego typu dla politykow, gdyz sie nie zjednoczyli,
    ale gdyby to zrobili, ktoz by sie nam oparl?
    --
    Krzysztof Halasa