  • Data: 2010-03-31 07:31:29
    Temat: Re: ilosc pakietow / Mb
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czasem takie wyobrazenie sobie jak to mialoby wygladac moze wiele dac.
    > Im tam w tym Sejmie chyba brakuje wyobrazni.

    dlatego Pani Prezes prosila o stworzenie dokumentu wskazujacego absurd
    sytuacji

    Jak do tego dodala, ze autorem pomyslu byla Izba Celna to opadly mi rece bo
    myslalem, ze choc do tego jakis pseudo fachowcow zatrudnili)

    Robie co moge, poswiecam mase czasu aby stworzyc cos co bedzie mialo szanse
    byc uznane za wiarygodne. Jak skoncze to opublikuje

    Tak czy inaczej potrzebuje jeszcze jakis danych statystycznych
    potwierdzajacych moje wyliczenia teoretyczne. Czyli ilosc pakietow / sekunde
    na interfejsie fizycznym oraz szybkosc w danej chwili tego interfejsu

    Icek