  • Data: 2010-03-30 23:06:03
    Temat: Re: ilosc pakietow / Mb
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-30 15:35, Krzysztof Halasa wrote:

    > Dla linku np. 1 Gb/s wysyconego z 200-bajtowymi pakietami to daje drobne
    > 625 kp/s (in/out), logujmy tylko np. 64 bajty z kazdego pakietu,
    > dziennie mamy tego: 2*625000*64*3600*24 = 6912000000000 bajtow, czyli
    > ok. 7 TB, albo ok. 1500 plyt DVD.

    Nie możesz logować tylko 64 bajtów każdego pakietu, bo jak potem
    udowodnisz w sądzie, że URL/zasób/aplikacja którą rzeczony podejrzany
    o hazard/whatever oglądał była zakazana?

    A potem wprowadzimy interfejsy 100GE :P

    > Gorzej jesli ktos ma jakis link 10 Gb/s - 450 tys. plyt DVD, tysiace
    > nagrywarek.

    Zapomniałem kto się jeszcze cieszy i ręce zaciera :P

    --
    "Everything will be okay in the end. | Łukasz Bromirski
    If it's not okay, it's not the end." | http://lukasz.bromirski.net