    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ile może trwać reklamacja w ERZe?
    Date: Thu, 10 Jun 2010 22:02:01 +0000 (UTC)

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
> [...]

    No właśnie, mnie ciekawi jak wygląda rzeczywista implementacja. Czekamy
    na wieści. PS: jakieś konkretne zadośćuczynienie "dostałeś" w ramach
    reklamacji?
    A co do rozpatrywania sporności samej reklamacji to sąd ma obowiązek
    przecież przejrzeć wszystkie aspekty sprawy i się do nich odnieść. Jak
    reklaamcja jako taka była absurdalna, to musi na to wskazać. Ale w takim
    wypadku należy się uczepić sprawy braku odpowiedzi jako konkretnego
    punktu osobnego. Ale i tak ciekawi mnie, czy ktoś w tej sposób ugrał kasę.

    > Czyli sąd ewidentnie poruszal się w wirtualnym stanie prawnym :-)

    Coś mi się tak zdaje.

    Generalnie wytoczenie sprawy powoduje konieczność zrobienia odpisu
    księgowego na czas trwania rozprawy na kwotę sporu, a takie obciążenie to
    już całkiem fajna kara dla operatora, jak ktoś ma czas i kasę na zabawę.

    rgrds,
    Jakub