  • Data: 2010-06-11 10:25:30
    Temat: Re: ile może trwać reklamacja w ERZe?
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2010-06-11 11:43:
    > (*)jakoś tam udaje się wygrać wielomilionowe odszkodowania od McD za to,
    >
    > Prawda zazwyczaj okazuje sie nieco inna niz pisza gazety w pierwszej wersji
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Liebeck_v._McDonald's_R
    estaurants

    > A efekt taki ze nie dostaniesz juz goracej aromatycznej kawy :-)
    cyt.
    The jurors apparently arrived at this figure from Morgan's suggestion to
    penalize McDonald's for one or two days' worth of coffee revenues, which
    were about $1.35 million per day.[4]

    ok, nie 3 miliony EUR, tylko jeden lub dwa dni zysków ERY z okradania
    klientów :]

    myślę, że jakby te kary były dotkliwe, to ktoś by tam zaczął myśleć, a
    tak... po co obsługiwać reklamacje, przecież nic nam nie grozi.. nie
    wspomnę, że pewnie większość w takich momentach odpuszcza... a jak już
    klient się wykłóca to dać mu na odczepnego "w drodze wyjątku"
    "dodatkowo"(?) zwrot tego co mu ukradliśmy i niech sp...ada :/

    Paweł