  • Data: 2010-06-11 10:30:49
    Temat: Re: ile może trwać reklamacja w ERZe?
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > _już_ dziś dostałem odp na reklamację z dnia 19.04 :] na obciążenie w
    > Danii kosztami roamingu GPRS poza UE bagatela 4PLN/100kB zamiast
    > 0,80/100kB :]
    >
    > najlepsze są dwa fragmenty
    > (1) cyt.
    > Dodatkowo oczywiście otrzymali Państwo zwrot kosztów połączeń
    > internetowych wykonywanych w Danii...
    >
    > i tu zachodzi pytanie jakie "dodatkowo"??? to nie mają obowiązku oddać
    > tego co ukradli?? <lol>

    nie cytujesz calosci, ale z kontekstu wynika, ze oprocz roznicy w oplacie
    oddaja Ci rowniez sama oplate (prawidlowa)

    > Przepraszam gorąco za zaistniałą sytuację i mam nadzieję, że nie wpłynie
    > ona negatywnie na naszą współpracę.
    >
    > hehehe, jakoś do nich nie dociera fakt, że uciekł od nich klient co miał
    > ponad 200 kart przez właśnie taką _denną_ i _nieterminową_ obsługę

    kiedys sie chwaliles, ze te 200 kart masz w przedplacie, wiec co sie dziwisz
    ?
    gdyby to byl abonament, to mialbys dwoch "doradcow" i moze jeden z nich
    bylby do rzeczy

    > i smaczku dodaje fakt, że podobna reklamacja tylko na obciążenia za
    > roaming GPRS w... Warszawie(!?) leży i pokrywa się pleśnią u nich i jakoś
    > im sie nie spieszy, pewnie też "będą mieli nadzieję, że nie wpłynie
    > negatywnie..." ;)

    a tego to nie rozumiem
    zarowna ta jak i powyzsza reklamacja sa przeterminowane, czyli roszczenia
    difoltowo zostaly uznane
    wiec o co sie rzucasz ?