  • Data: 2010-06-10 17:44:00
    Temat: Re: ile może trwać reklamacja w ERZe?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Gąska wrote:
    > _już_ dziś dostałem odp na reklamację z dnia 19.04 :]

    Ja żeby ich popędzić dopisuję do reklamacji jakieś absurdalne żądania
    (np. 10 tyś, PLN za szkody moralne i utracony zysk), które w przypadku
    braku pisemnej odpowiedzi lub co najmniej pisemnego powiadomienia,
    dlaczego jest opóźnienie i kiedy zostanie reklamacja rozpatrzona -
    zgodnie z PT jest automatycznie akceptowana z mocy prawa. Oczywiście
    trzeba od nich tę kasę wtedy wyciągnąć - pewnie sądownie, ale zabawy będę
    miał po pachy, jakby któryś się na to dał nabrać.
    Oczywiście należy mieć potwierdzoną kopię złożenia reklamacji :) ale o
    tym nie muszę chyba przypominać.

    rgrds,
    Jakub