  • 21. Data: 2014-09-18 22:16:48
    Temat: Re: ile lat zajmie Samsungowi rozwiązanie tego problemu?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/18/2014 3:57 PM, atm wrote:

    > A ja nie widze zbytnio zastosowania komorki z wetknietymi sluchawkami w
    > roli spustu jako sprzet do robienia zdjec na cichej wystawie w galerii
    > czy muzeum oraz do fotografowania zwierzyny. Zainteresowalo mnie to
    > poniewaz sam w takich sytuacjach z reguly siegam po lustrzanke ale moze
    > niepotrzebnie.

    ty siegasz po lustrzanke, a ja siegam po telefon. sugerujesz mi, ze
    musze kupic jakiegos kobylastego DSLRa? ja sugeruje, jest to niepotrzebne.
    podalem dwa przyklady. mozesz wymyslic sobie fafdziesiat innych, w
    ktorych takie rozwiazanie jest wygodne i praktyczne. <rs>

  • 22. Data: 2014-09-18 22:37:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-18 22:16, rs wrote:

> [...]
    > podalem dwa przyklady. mozesz wymyslic sobie fafdziesiat innych, w
    > ktorych takie rozwiazanie jest wygodne i praktyczne. <rs>

    Oczywiscie, to super, ze kazdy moze korzystac ze sprzetu we wlasny,
    indywidualny sposob (choc w obecnych czasach to raczej tylko myslenie
    zyczeniowe). Napisalem jak ja to rozwiazuje, co oczywiscie nie oznacza,
    ze jest to jedyne sluszne rozwiazanie. Powoli przymierzam sie do zakupu
    nowego aparatu i na 90% nie bedzie to lustrzanka a maly mirrorless wiec
    wielkosc nie bedzie az tak duzym problemem choc tak czy siak dochodzi
    dodatkowy pakunek. Tyle, ze kazdy sam musi sobie odpowiedziec na pytanie
    jakosc czy wygoda. Bo poki co w trudnych warunkach (muzeum, wystawa,
    fotografia zwierzat) smartfony nadal sa daleko za mirrorlessami zarowno
    w zakresie optyki jak i sensora.
    W tej chwili najlepszy iPhone, z ktorego mozesz korzystac to 5S, ktory
    obecnie nie nalezy do krolow fotografii w trudnych warunkch i stad moje
    watpliwosci co do uzytecznosci takiego ukladu.
    Ponizsze fotki prezentuja mozliwosci komorek w trudnych warunkach:
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/sony-xperia-z3-apar
    at-zdjecia.html
    Osobiscie stawiam jednak na jakosc kosztem malego mirrorlessa w plecaku
    czy torbie:
    http://photosan.smugmug.com/TravelGermany/Berlin/Pot
    sdamer-Platz-Sony-Center/i-RnSLSTV/0/O/aweb-colorful
    sonylarge-001%2016Panorama.jpg
    (to akurat z lustrzanki ale przy tej wielkosci matrycy nie ma to znaczenia).

  • 23. Data: 2014-09-18 22:50:24
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/18/2014 4:37 PM, atm wrote:

> [...]
    sonylarge-001%2016Panorama.jpg

    > (to akurat z lustrzanki ale przy tej wielkosci matrycy nie ma to

    nadal nie rozumiem twojego dryftu. czy on jest jakos zwiazany z tematem
    watku? <rs>

  • 24. Data: 2014-09-18 23:03:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-18 22:50, rs wrote:

> [...]
    sonylarge-001%2016Panorama.jpg

    > nadal nie rozumiem twojego dryftu. czy on jest jakos zwiazany z tematem

    Na samym poczatku wykazales jaki Android jest do bani bo:
    "<troll mode>
    do wojujących fanbojów, histerycznych apologetów, przepowiadaczy
    wszelkiej maści i innych androidowych specjalistów.
    </troll mode>
    https://www.youtube.com/watch?v=YQHqnef6WTc
    tak jak w parafrazowanym temacie. kiedy taka funkcja będzie dostępna w
    sprzęcie z androidem na pokładzie? <rs>"

    Killer ficzer wyczekiwany przez wszystkich skrzypiacych Androidziarzy,
    zas u posiadaczy iPhonea budzacy usmiech politowania - oni od dawna
    pstrykaja fotki sluchawkami (nogi zas myja szamponem ale to juz inna
    para kaloszy).
    Dostales pakiet rozwiazan poczynajac od dongla przez pstrykanie i
    zmoomowanie z kabla do aktywaowania spustu klasnieciem. Ale zamiast
    przyjac do wiadomosci satysfakcjonujaca mnogosc rozwiazan (byc moze
    wieksza niz iOS) czepiasz sie ostatniego patentu, ktory w pewnych
    okolicznosciach moze byc lepszy od pozostalych. Nie rozumiem skad ta
    krytyka? Dostales dodatkowe rozwiazanie i zamiast "dzieki" pokazujesz
    jego niedorzecznosc w pewnych sytuacjach. W ktorych to zreszta
    niedorzeczne jest robienie zdjec smartfonem, ale to juz moje zdanie.

  • 25. Data: 2014-09-18 23:43:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/18/2014 5:03 PM, atm wrote:

> [...]
    > zas u posiadaczy iPhonea budzacy usmiech politowania - oni od dawna
    > pstrykaja fotki sluchawkami (nogi zas myja szamponem ale to juz inna

    skoro tak pisze to musisz cos w tym temacie wiedziec. nie bede zglebiac.

> [...]
    > wieksza niz iOS) czepiasz sie ostatniego patentu, ktory w pewnych
    > okolicznosciach moze byc lepszy od pozostalych.

    skad krytyka, ano stad, ze:
    a co sugerujesz, ze mam bezkrytycznie akceptowac wszysko co sie na
    usenecie pojawi? robisz tak? twoja sprawa. ja mam konkretne wymagania,
    szukam konkretnych rozwiazan i nie bede plakal jesli ich nie znajde, ale
    nie bede sie slinil, jesli ktos mi podaje rozwiazania, ktore mnie nie
    zadowalaja, albo sa zupelnie dla mnie niepraktyczne. nie moge? ktos mi kaze?
    tutaj interesuje mnie wylacznie rozwiazanie ze spustem na kablu od
    sluchawek. zadne inne. zadne skakanie, tanczenie, krzyczenie,
    dokupowanie dongli, przedluzaczy itp. istniejacy aparat, isntniejace
    sluchawki. ewentualnie app.
    takiego szukam bo w moich warunkach uwazam je za najbardziej praktyczne.
    trudne do zrozumienia? ty mozesz sobie nosic setki SLRow, z lufami na
    plecach jak masz takie upodobania. i ja ci zlego slowa nie powiem, skoro
    tak lubisz, ale sam nosil nie bede. (z wyjatkiem wyjatkow) pewnie paru
    fanbojow jeszcze okrzyknie cie gierojem, ze mozesz taki ciezar w reku
    utrzymac.
    rozwiazanie, ktore dostalem z kablem, zaakceptowalem i podziekowalem.
    zle? no widac zle, bo pewnie powininenem kapliczke androidowi postawi i
    modly dziekczynne slac, ze zeslal takie bustwo na mnie.
    a ze jest to namiastka, dlatego, ze app oferuje app ze swoja kamera dosc
    podlej jakosci i nie obsluguje np. tej ktora przychodzi z systemem,
    ktora jest znacznie bardziej uniwersalna.

    > Dostales dodatkowe rozwiazanie i zamiast "dzieki" pokazujesz
    > jego niedorzecznosc w pewnych sytuacjach.

    bo w sytuacjach, w ktorych mialbym z niego skorzystac jest ono
    niedorzeczne. widzisz jakis problem? mam isc na wystawe, albo do
    restauracji i krzyczec do aparatu?
    coraz wiecej pojawia sie na grupach kolesi, ktorzy pewnie nawet nie
    czytaja do konca pytania, ale juz znaja jedynie sluszna odpowiedz. gdyby
    Latet podal chocby link do opisu tego rozwiazania, to penie nie zbylbym
    go w taki sposob jak to zrobilem, ale nie. "Po co przyciskiem na kablu"
    ano po to, ze tego dotyczy pytanie. to takie trudne do skumania?

    > W ktorych to zreszta
    > niedorzeczne jest robienie zdjec smartfonem, ale to juz moje zdanie.

    faktycznie, to twoje zdanie i niech takim pozostanie. <rs>

  • 26. Data: 2014-09-19 02:01:01
    Od: atm <...@v...pl>

    > faktycznie, to twoje zdanie i niech takim pozostanie. <rs>

    Dwie rzeczy:
    1. Jesli faktycznie jakosc zdjec z komorki w trudnych warunkach Ci
    wystarcza to ok. W przeciwnym razie sugeruje obejrzec tego mirrorlessa,
    jast naprawde maly z zoomem skladanym:
    http://static.pricepanda.com/static/images/product_d
    escription/panasonic%20lumix%20dmc-gm1/Panasonic%20L
    umix%20DMC-GM1%202.jpg
    2. Byc moze Llama bedzie rozwiazaniem Twojego problemu, powtarzam - byc
    moze. Ale jesli Ci zalezy mozesz przejrzec opcje, czy istnieje taka
    mozliwosc powiazania sygnalu ze sluchawek z mozliwoscia zrobienia zdjecia.

  • 27. Data: 2014-09-19 06:59:07
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/18/2014 8:01 PM, atm wrote:

    > Dwie rzeczy:
    > 1. Jesli faktycznie jakosc zdjec z komorki w trudnych warunkach Ci
    > wystarcza to ok.

    tak wystarcza mi. jak by mi nie wystarczala to bym nie pytal o
    rozwiazanie dotyczace komorek, tylko spytak o odpowiedni aparat na
    grupie o fotografii cyfrowej. prawda?

    > 2. Byc moze Llama bedzie rozwiazaniem Twojego problemu, powtarzam - byc
    > moze. Ale jesli Ci zalezy mozesz przejrzec opcje, czy istnieje taka
    > mozliwosc powiazania sygnalu ze sluchawek z mozliwoscia zrobienia zdjecia.

    rozwiazanie juz dostalem i z tego co sie teraz orientuje android nie
    oferuje nic wiecej w temacie. <rs>

  • 28. Data: 2014-09-20 13:48:22
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-15 00:38, rs pisze:
> [...]
    k-3-5-sluchawkowy-i4583268070.html>

    ncer.gaiacamera
    >>> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ap
    prture.bluetooth_shutter

    run.remote_shutter_camera

    > no i dopiero jak się od apologetów wyzwie, to się odpowiedzi znajdą.
    > sprawdziłem działa ze słuchawkami iphona i z shurami na kablu chyba
    > samsunga. jako namiastka rozwiązania applowego może ostatecznie być.
    > dzięki. <rs>

    Wchodzisz z przytupem, wyzywasz od apologetów, a jak ci udowadniają, że
    nie masz racji to łaskawie piszesz o namiastce. Zamiast robić porządki
    na grupie, lepiej przeproś i spierdalaj.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 29. Data: 2014-09-20 13:51:38
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-18 22:50, rs pisze:

> [...]
    sonylarge-001%2016Panorama.jpg

    > nadal nie rozumiem twojego dryftu. czy on jest jakos zwiazany z tematem

    Przecież tematem wątku jest wyższość iPhona nad Androidem przejawiająca
    się możliwością zdalnego sterowania kamerą poprzez kabel od słuchawek.
    Na wstępie od razu przegrałeś więc możesz wątek zakończyć i nie dryfować
    w stronę zwierzątek.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 30. Data: 2014-09-20 13:55:25
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-18 23:43, rs pisze:

> [...]
    > zle? no widac zle, bo pewnie powininenem kapliczke androidowi postawi i
    > modly dziekczynne slac, ze zeslal takie bustwo na mnie.

    Przecież to ty stawiasz na wstępie kapliczkę iPhonowi ze jest taki
    zajebisty. Gdy sią okazało ze nie jest to przyjmij to do wiadomości i
    nie odwracaj kota ogonem.

    --
    pozdrawiam
    MD