  • 11. Data: 2014-09-15 16:18:02
    Temat: Re: ile lat zajmie Samsungowi rozwiązanie tego problemu?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/14/2014 7:19 PM, K wrote:

    > to kup ipoo i nie troj dupy. po co robisz flejmy? jeszcze pszemolowy
    > 'bryknie' i sie bedzie ze swoim chlopakiem tu brandzlowal.

    slicznie. "uderz w stol" dziala jak trzeba. PLONK. <rs>

  • 12. Data: 2014-09-16 16:39:52
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    rs <n...@n...spam.info> wrote:

    > slicznie. "uderz w stol" dziala jak trzeba. PLONK. <rs>

    Tobie, slawinski, tez za oceanem poprzestawialo sie w deklu, czy miales juz
    tak wczesniej?
    Nastepny normalny inaczej prowokuje, a gdy przeczyta kilka slow prawdy,
    wybucha swietym oburzeniem.

  • 13. Data: 2014-09-16 17:23:07
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/16/2014 10:39 AM, Andrzej wrote:

> [...]
    > tak wczesniej?
    > Nastepny normalny inaczej prowokuje, a gdy przeczyta kilka slow prawdy,

    o! jednak dobrze raz na jakiś czas, przeczyścić grupę z gnoju. PLONK. <rs>

  • 14. Data: 2014-09-18 12:25:43
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Po co przyciskiem na kablu, skoro w Androidzie można głosem po prostu, albo
    czymkolwiek co wyda głośniejszy dźwięk, np. klaśnięcie.

  • 15. Data: 2014-09-18 16:55:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/18/2014 6:25 AM, Latet wrote:
    > Po co przyciskiem na kablu, skoro w Androidzie można głosem po prostu,
    > albo czymkolwiek co wyda głośniejszy dźwięk, np. klaśnięcie.

    to rozwiązanie świetnie się sprawdza przy fotografowaniu np. zwierzyny. <rs>

  • 16. Data: 2014-09-18 20:50:12
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > to rozwiązanie świetnie się sprawdza przy fotografowaniu np. zwierzyny. <rs>

    Jasne, bo zwierzę wtedy spojrzy w stronę dźwięku (zanim ucieknie), czyli w
    okolice obiektywu :)

  • 17. Data: 2014-09-18 21:04:05
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/18/2014 2:50 PM, Latet wrote:

    > Jasne, bo zwierzę wtedy spojrzy w stronę dźwięku (zanim ucieknie), czyli
    > w okolice obiektywu :)

    i dzieki androidowi, odkryles nieznane prawo natury. podobnie to
    rozwiazanie sie sprawdzi na cichej wystawie w galerii czy muzeum. <rs>

  • 18. Data: 2014-09-18 21:12:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-18 21:04, rs wrote:

    > i dzieki androidowi, odkryles nieznane prawo natury. podobnie to
    > rozwiazanie sie sprawdzi na cichej wystawie w galerii czy muzeum. <rs>

    Dokladnie, przy wykorzystaniu pro sprzetu fotograficznego w postaci
    smartfonow...tak, to jest to; szczegolnie tam gdzie jest zakaz uzywania
    flasha. Co do przyrody to chyba chodzi o chomika?
    No i jak ma sie do tego zdalny spust?

  • 19. Data: 2014-09-18 21:51:29
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/18/2014 3:12 PM, atm wrote:

> [...]
    > smartfonow...tak, to jest to; szczegolnie tam gdzie jest zakaz uzywania
    > flasha. Co do przyrody to chyba chodzi o chomika?

    nie wiem, w ktora strone zmierza ta dywagacja z zakazem, chomikiem i
    sprzetem pro. <rs>

  • 20. Data: 2014-09-18 21:57:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-18 21:51, rs wrote:

    > nie wiem, w ktora strone zmierza ta dywagacja z zakazem, chomikiem i
    > sprzetem pro. <rs>

    A ja nie widze zbytnio zastosowania komorki z wetknietymi sluchawkami w
    roli spustu jako sprzet do robienia zdjec na cichej wystawie w galerii
    czy muzeum oraz do fotografowania zwierzyny. Zainteresowalo mnie to
    poniewaz sam w takich sytuacjach z reguly siegam po lustrzanke ale moze
    niepotrzebnie.