    Date: Thu, 18 Sep 2014 23:03:56 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ile lat zajmie Samsungowi rozwiązanie tego problemu?
    <541b458e$0$53762$c3e8da3$3304c218@news.astraweb.com>

    On 2014-09-18 22:50, rs wrote:
> [...]
    at-zdjecia.html
    sdamer-Platz-Sony-Center/i-RnSLSTV/0/O/aweb-colorful
    sonylarge-001%2016Panorama.jpg

    > nadal nie rozumiem twojego dryftu. czy on jest jakos zwiazany z tematem
    > watku? <rs>

    Na samym poczatku wykazales jaki Android jest do bani bo:
    "<troll mode>
    do wojujących fanbojów, histerycznych apologetów, przepowiadaczy
    wszelkiej maści i innych androidowych specjalistów.
    </troll mode>
    https://www.youtube.com/watch?v=YQHqnef6WTc
    tak jak w parafrazowanym temacie. kiedy taka funkcja będzie dostępna w
    sprzęcie z androidem na pokładzie? <rs>"

    Killer ficzer wyczekiwany przez wszystkich skrzypiacych Androidziarzy,
    zas u posiadaczy iPhonea budzacy usmiech politowania - oni od dawna
    pstrykaja fotki sluchawkami (nogi zas myja szamponem ale to juz inna
    para kaloszy).
    Dostales pakiet rozwiazan poczynajac od dongla przez pstrykanie i
    zmoomowanie z kabla do aktywaowania spustu klasnieciem. Ale zamiast
    przyjac do wiadomosci satysfakcjonujaca mnogosc rozwiazan (byc moze
    wieksza niz iOS) czepiasz sie ostatniego patentu, ktory w pewnych
    okolicznosciach moze byc lepszy od pozostalych. Nie rozumiem skad ta
    krytyka? Dostales dodatkowe rozwiazanie i zamiast "dzieki" pokazujesz
    jego niedorzecznosc w pewnych sytuacjach. W ktorych to zreszta
    niedorzeczne jest robienie zdjec smartfonem, ale to juz moje zdanie.