  • 31. Data: 2014-09-20 15:03:29
    Temat: Re: ile lat zajmie Samsungowi rozwiązanie tego problemu?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/20/2014 7:48 AM, Mario wrote:

    > Wchodzisz z przytupem, wyzywasz od apologetów, a jak ci udowadniają, że
    > nie masz racji to łaskawie piszesz o namiastce. Zamiast robić porządki
    > na grupie, lepiej przeproś i spierdalaj.

    pozwolisz, ze zrobie inaczej i spierdole ciebie. PLONK. <rs>

  • 32. Data: 2014-09-20 15:04:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/20/2014 7:55 AM, Mario wrote:

    > Przecież to ty stawiasz na wstępie kapliczkę iPhonowi ze jest taki
    > zajebisty. Gdy sią okazało ze nie jest to przyjmij to do wiadomości i
    > nie odwracaj kota ogonem.

    gowno rozumiesz, wiec nie bedziemy wiecej rozmawiac, bo szkoda mi czasu,
    na tlumaczenie oczywistosci. <rs>

  • 33. Data: 2014-09-20 15:09:57
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/20/2014 7:51 AM, Mario wrote:
    > Przecież tematem wątku jest wyższość iPhona nad Androidem

    nie. wcale nie jest jest to tematem tego watku, ktory juz dawno powinien
    byc zamkniety, ale widac ty tez masz parcie, wiec przyj, ale beze mnie,
    bo szarpanie z bezmozgiem mnie nie pociaga. <rs>

  • 34. Data: 2014-09-21 14:42:03
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-20 15:03, rs pisze:

    > pozwolisz, ze zrobie inaczej i spierdole ciebie. PLONK. <rs>

    Uwielbiam jak przygłupy dają mnie do KFa. Dużo macie to na grupie takich
    pojebów? Bo ja rzadko tu bywam i nie znam za bardzo tutejszych
    wioskowych głupków.

    --
    pozdrawiam
    MD