  • 1. Data: 2014-09-14 21:04:04
    Temat: ile lat zajmie Samsungowi rozwiązanie tego problemu?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    <troll mode>
    do wojujących fanbojów, histerycznych apologetów, przepowiadaczy
    wszelkiej maści i innych androidowych specjalistów.
    </troll mode>

    https://www.youtube.com/watch?v=YQHqnef6WTc

    tak jak w parafrazowanym temacie. kiedy taka funkcja będzie dostępna w
    sprzęcie z androidem na pokładzie? <rs>

  • 2. Data: 2014-09-14 21:14:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://get.pressybutton.com/

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-09-14 21:16:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    rs wrote:

> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=YQHqnef6WTc
    >
    > tak jak w parafrazowanym temacie. kiedy taka funkcja będzie dostępna w

    ciekawe ile lat zajmpie Apple zrobienie tego w Jabłoczu?
    http://www.cnet.com/how-to/use-android-wear-as-a-rem
    ote-shutter-button/

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-09-14 21:34:58
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/14/2014 3:14 PM, Marek wrote:
    > dostępna w
    >
    > http://get.pressybutton.com/

    to jeszcze powiedz mi, jak podłączyć wtedy słuchawki, które oczywiście,
    za pomocą tego pipka, będą działać jak spust migawki i będziemy w domu. <rs>

  • 5. Data: 2014-09-14 21:40:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    rs wrote:

    > to jeszcze powiedz mi, jak podłączyć wtedy słuchawki, które oczywiście,
    > za pomocą tego pipka, będą działać jak spust migawki i będziemy w domu. <rs>

    <http://allegro.pl/rozdzielacz-do-sluchawek-maly-jac
    k-3-5-sluchawkowy-i4583268070.html>
    3zł

  • 6. Data: 2014-09-14 21:49:33
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2014 19:40:31 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > <http://allegro.pl/rozdzielacz-do-sluchawek-maly-jac
    k-3-5-sluchawkowy-i4583268070.html>
    > 3zł

    Po co kabel? Porządne systemy mobilne używają do tego bluetootha:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ve
    ncer.gaiacamera
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ap
    prture.bluetooth_shutter

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 7. Data: 2014-09-14 21:52:24
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 14 Sep 2014 21:49:33 +0200, P.B. napisał(a):

    k-3-5-sluchawkowy-i4583268070.html>

    > Po co kabel? Porządne systemy mobilne używają do tego bluetootha:
> [...]

    Jak ktoś upiera się przy kablu, to może sobie nawet zoomem z kabla
    sterować:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.vk
    run.remote_shutter_camera

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 8. Data: 2014-09-14 22:50:56
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=YQHqnef6WTc
    >
    > tak jak w parafrazowanym temacie. kiedy taka funkcja będzie dostępna w

    Nie wiem od kiedy jest dostępna ale działa nawet ze starymi słuchawkami
    nokii :)
    https://play.google.com/store/apps/details?id=net.vk
    run.remote_shutter_camera

    --
    marfi

  • 9. Data: 2014-09-15 00:38:19
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/14/2014 3:52 PM, P.B. wrote:

> [...]
    ncer.gaiacamera
    prture.bluetooth_shutter

    > Jak ktoś upiera się przy kablu, to może sobie nawet zoomem z kabla

    no i dopiero jak się od apologetów wyzwie, to się odpowiedzi znajdą.
    sprawdziłem działa ze słuchawkami iphona i z shurami na kablu chyba
    samsunga. jako namiastka rozwiązania applowego może ostatecznie być.
    dzięki. <rs>

  • 10. Data: 2014-09-15 01:19:28

    On 14/09/2014 23:38, rs wrote:

> [...]
    > sprawdziłem działa ze słuchawkami iphona i z shurami na kablu chyba
    > samsunga. jako namiastka rozwiązania applowego może ostatecznie być.

    to kup ipoo i nie troj dupy. po co robisz flejmy? jeszcze pszemolowy
    'bryknie' i sie bedzie ze swoim chlopakiem tu brandzlowal.