  • Data: 2009-04-15 21:42:20
    Temat: Re: ile lat ludzie na to czekali :)
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 01:48:51 +0200, Arek napisał(a):

    > Mnie to akurat wisi

    Twoje reakcje wcale na to nie wskazują.

    > Wkurza mnie ingerowanie urzędasów w ustalone reguły.

    'tl' bardzo trafnie odpowiedział Ci w tym temacie.
    Te "urzędasy" pilnują, żebyście kraju nie zamienili w swój własny
    folwark.

    > Gdy operatorzy będą mieli mniejsze zyski to o tyle mniej będzie promocji,
    > nowych niższych taryf itd.

    Ani promocje, ani ceny usług wcale nie zależą od zysków operatorów, a
    przede wszystkim od konkurencji na rynku.
    Do momentu pojawienia się oferty Heyah mieliście prawdziwe Eldorado, ale
    pomimo to promocje były wręcz fikcyjne, a ceny utrzymywaliście na tak
    wysokim poziomie, jak się tylko dało.
    Dopiero po pojawieniu się realnej konkurencji, nagle okazało się, że i
    ceny mogą być niższe i promocje bardziej realne.

    > Po pewnym czasie nie ładowania numer jest dezaktywowany. Bedą wtedy
    > szukać komu kasę oddać? Zwłaszcza jak pre-paid nie rejestrowany?

    Tam gdzie jest prawdziwa konkurencja, jakoś operatorzy nie maja z tym
    najmniejszego problemu. Konta nie tracą ważności przez co najmniej rok,
    a i ze zwrotem środków jakoś opowie sobie radzą.
    Czyżby aż tak wielka była przepaść w inteligencji personelu operatorów,
    że nasi nie są w stanie tego "gigantycznego" problemu rozwiązać?

    > Zapomniałem! jest regulator i orzeknie, że nr ma być aktywny dożywotnio.

    A słyszałeś o takim pomyśle?
    O regulatora to Ty już się nie martw, lepiej wysil cały swój intelekt by
    jakoś rozwiązać ten przerastający polskich operatorów problem, "w jaki
    sposób można by zwrócić kasę użytkownikom prepaid".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof