eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmile lat ludzie na to czekali :)Re: ile lat ludzie na to czekali :)
  • Data: 2009-04-16 16:23:49
    Temat: Re: ile lat ludzie na to czekali :)
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chris napisał(a) w wiadomości: ...
    >Dnia Wed, 15 Apr 2009 01:48:51 +0200, Arek napisał(a):
    >

    >> Wkurza mnie ingerowanie urzędasów w ustalone reguły.
    >
    >'tl' bardzo trafnie odpowiedział Ci w tym temacie.
    >Te "urzędasy" pilnują, żebyście kraju nie zamienili w swój własny
    >folwark.


    Wy, to znaczy kto? Sam jestem.

    Za to urzędników wielu. Bo firmy są złe, a w stolicy dobry car... wróć!
    urzędnik, po główce pogłaszcze i pogoni złe firmy. Ta sama urzędnicza
    klika, która wcześniej nie pozwoliła na wiekszą konkurencję, a teraz
    ją przez "ręczne sterowanie" chce wprowadzić. Tzn. udaje że chce bo
    straciliby rację bytu. Najpierw należy stworzyć problem a potem "patrzcie
    jak z nim walczymy".
    Np. kilka lat temu unijna komisarz od telkomunikacji (Viviane Reding)
    powiedziała, że to dobrze jeżeli w państwie unijnym jest tylko tylu dużych
    (nie wirtualnych) operatorów bo na więcej nie ma miejsca i byłaby szkodliwa
    konkurencja. Po czym wkrótce radośnie wzięła się do ustalania cen roamingu.

    >> Gdy operatorzy będą mieli mniejsze zyski to o tyle mniej będzie promocji,
    >> nowych niższych taryf itd.
    >
    >Ani promocje, ani ceny usług wcale nie zależą od zysków operatorów, a
    >przede wszystkim od konkurencji na rynku.

    Owszem. Przy dużej konkurencji prawie nie zależą.

    >Do momentu pojawienia się oferty Heyah mieliście prawdziwe Eldorado, ale
    >pomimo to promocje były wręcz fikcyjne, a ceny utrzymywaliście na tak
    >wysokim poziomie, jak się tylko dało.

    Znowy "wy"? Ja/my miałem Eldorado?? Bardzo proszę wyjaśnij o Ci chodzi.
    Jesteś pewny, że odpowiadasz na mój post?
    Nie mam wpływu na ceny operatorów. I mieć nie chcę.

    >Czyżby aż tak wielka była przepaść w inteligencji personelu operatorów,
    >że nasi nie są w stanie tego "gigantycznego" problemu rozwiązać?


    Skoro opy mają bajzel w bieżących ofertach to wątpię żeby palili się
    do weryfikacji komu się ważność skończyła i czy ta osoba ma prawo
    żądać zwrotu (bo np. pre paid nie rejestrowany).
    Ale urzędnicy pomogą również opom i rozwiążą problem. Np. nakażą
    rejestrować pre-paidy.

    >> Zapomniałem! jest regulator i orzeknie, że nr ma być aktywny dożywotnio.
    >
    >A słyszałeś o takim pomyśle?

    Tak, już dość dawno. Ale o ile pamiętam nie był to urzędnik ani polityk.

    >O regulatora to Ty już się nie martw, lepiej wysil cały swój intelekt by
    >jakoś rozwiązać ten przerastający polskich operatorów problem, "w jaki
    >sposób można by zwrócić kasę użytkownikom prepaid".

    To nie jest problem operatora. Urzędnicy chcieliby żeby był.

    W rewanżu Ty się zastanów jak rozwiązać "problem" zwracania pieniędzy
    abonamentom jeżeli nie wykorzystali przysługującego im miesięcznego
    czasu/limitu rozmów, SMS-ów, transmisji danych czy co tam jeszczze im
    operator oferuje. Absurd? Na razie... Bo w praktyce regularne ładowanie
    pre-paida dużo się (pod wzgledem finansowym) od abo nie różni.
    Tylko nie odpisuj moim argumentem, że abonenci podpisywali umowy i się
    zgodzili, że mogą nie wykorzystać wszystkiego.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: