  • Data: 2009-04-16 14:04:46
    Temat: Re: ile lat ludzie na to czekali :)
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Chris pisze:

    > Art. 385(3) KC:

    Znowu... już dyskutowaliśmy o tym, i to na tej grupie. Przeczytaj
    dokładnie raport UKE: nawet tam jest czarno na białym, że postępowanie
    operatorów NIE ŁAMIE obowiązującego prawa. Gdyby tylko był jakikolwiek
    cień podejrzeń co do tego, sprawa znalazłaby się w sądzie (najpierw
    konsumenckim przy UOKiK). Nic takiego nie ma miejsca - ale Ty oczywiście
    wiesz lepiej i powtarzasz swoje:

    > "W razie wątpliwości uważa się, że niedozwolonymi postanowieniami
    > umownymi są te, które w szczególności:
    > [...]
    > 12) wyłączają obowiązek zwrotu konsumentowi uiszczonej zapłaty za
    > świadczenie nie spełnione w całości lub części, jeżeli konsument
    > zrezygnuje z zawarcia umowy lub jej wykonania"

    Czekam na wyrok sądu w tej sprawie - dlaczego jeszcze go nie masz?

    Jeszcze raz: czytałeś regulamin? Konto pre-paid to nie konto bankowe, na
    które wpłacasz pieniądze - uświadom to sobie w końcu. Kupujesz
    doładowanie - zgodnie z prawem i regulaminem operator w zamian za to
    doładowanie oferuje Ci możliwość dzwonienia, spełnia w ten sposób
    zobowiązanie wobec klienta. Klient zna regulamin i wie, w jakim czasie i
    w jakiej ilości może wykonywać połączenia w zamian za określoną kwotę
    doładowania. Analogicznie: płacisz abonament - w ramach abonamentu
    możesz wykonywać określoną ilość połączeń w określonym czasie, jak nie
    wygadasz - przepada identycznie jak w pre-paid. Tylko forma nieco inna,
    bo abonament to przymus miesięczny. Nawet jak masz "pakiet kwotowy" w
    abonamencie, to nie masz konta bankowego, na które wpłaciłeś pieniądze,
    a które operator sobie pobiera wraz z wykonywaniem przez Ciebie
    połączeń, to po prostu wygodna forma rozliczeń. Nie wiem po co to piszę,
    i tak do Ciebie nie dotrze.

    > Spróbuj ruszyć swoimi szarymi komórkami.

    Peeeewnie, wszyscy to żydzi, masoni i cykliści, wiaaaadoooomo.

    Marek