eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyile auto może spalićRe: ile auto może spalić
  • Data: 2018-04-13 10:59:53
    Temat: Re: ile auto może spalić
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@4...n
    et...
    Dnia Fri, 13 Apr 2018 09:17:30 +0200, J.F. napisał(a):
    >>>Dokładnie - no powiedzmy że ma w 100% spełniać jak silnik jest
    >>>rozgrzany i jest w stanie ogrzewać skutecznie parownik.
    >>>Bo powiedzmy że jak samochód przełącza się na LPG przy 30C, no to
    >>>trzeba
    >>>się liczyć z tym że przez ten czas do rozgrzania silnika nie należy
    >>>go pałować, bo się reduktor może nie wyrobić.
    >
    >> Tak swoja droga - moja sierra miala najprostsza instalacje,
    >> zapalalem
    >> na gazie, i tego nie obserwowalem.
    >> Owszem, gdzies przy -15C parownik zamarzal po chwili, ale powyzej
    >> jechal dobrze.
    >
    >> Oczywiscie raczej nie startowalem z rykiem silnika ... ale gaznik
    >> na
    >> zimno tez nie dawal pelnej mocy.

    >Tam jeszcze gdzieś jest granica wrzenia butanu po drodze, z której
    >tak do
    >końca nie wiem co wynika.

    W zbiorniku jest mieszanka z propanem, i to jakos inaczej wrze.

    Wynikac moze maksymalne cisnienie gazu - u mnie w instalacji ze zwezka
    bylo potrzebne znikome,
    moze nawet ponizej atmosferycznego.


    No i nie bez powodu parownik nazywal sie reduktor :-)

    >U mnie przy 30C, jak depnę gaz do dechu, to ciśnienie na listwie
    >spada.

    A jakie cisnienie mierzysz ?
    Bo cisnienie w kolektorze jest zmienne, generalnie ponizej cisnienia
    atmosferycznego, chyba, ze silnik ze sprezarka.

    W benzynie bylo jakos tak, ze cisnienie w listwie bylo regulowane
    cisnieniem w kolektorze, wiec wtryskiwacz mial stale te sama roznice
    cisnien.
    W LPG inaczej ?

    No i ... cisnienie w instalacji zalezy od cisnienia w zbiorniku, a ten
    ogrzewany nie jest.

    No chyba ze LPG ze zbiornika doplywa, silnik jeszcze nie rozgrzany, i
    w parowniku sie ciekly butan gromadzi ... ale to chyba szybko
    przestanie.

    >> Benzyna tez odparowuje i zabiera, tylko trudno powiedziec czy
    >> jeszcze
    >> w kolektorze czy bardziej w cylindrze.

    >Wydaje mi się, że w MPI które sikają prosto w grzybek zaworowy to już
    >bardziej cylinder.

    Tak prosto na grzybek sikaja, czy jednak mocowane w plastikowym
    kolektorze pare cm przed ... glowica ?

    No i kiedy jest wtrysk - w cyklu ssania, czy jeszcze przed ?

    Ale grzybek zaworu goracy, to szybko odparowuje, a ciagle przed
    cylindrem to jest :-)

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: