eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyile autko pali na wolnych obrotach?Re: ile autko pali na wolnych obrotach?
  • X-Received: by 10.31.174.73 with SMTP id x70mr2506684vke.8.1515691245981; Thu, 11 Jan
    2018 09:20:45 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.31.174.73 with SMTP id x70mr2506684vke.8.1515691245981; Thu, 11 Jan
    2018 09:20:45 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!i22no142195qta.1!news-out.google.com!g8ni436qtk.
    0!nntp.google.com!z1no339848qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
    roups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 11 Jan 2018 09:20:45 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5a578af8$0$31635$426a74cc@news.free.fr>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.152.19;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.152.19
    References: <p30m5m$2it$1@dont-email.me>
    <95l02fccw7sc$.1vxmfihusfozb$.dlg@40tude.net>
    <p30pti$u91$2@dont-email.me> <p30r5h$fa5$2@node2.news.atman.pl>
    <p30sai$fho$2@dont-email.me> <5a540170$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <p30vvj$rqq$3@node1.news.atman.pl> <p32tak$155$1@usenet.news.interia.pl>
    <p3349q$j33$1@node2.news.atman.pl> <p334p7$jji$1@node2.news.atman.pl>
    <5a551b18$0$3305$426a34cc@news.free.fr>
    <X...@1...0.0.1>
    <d...@g...com>
    <5a569f15$0$20436$426a74cc@news.free.fr>
    <2...@g...com>
    <5a5721ad$0$3316$426a74cc@news.free.fr>
    <5...@g...com>
    <5a578af8$0$31635$426a74cc@news.free.fr>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: ile autko pali na wolnych obrotach?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 11 Jan 2018 17:20:46 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2667
    X-Received-Body-CRC: 2323414663
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622403
    [ ukryj nagłówki ]

    Lancuchy i kola byly w takiej jakosci ze po 15 tysiacach lancuch tlukl o obudowe.
    Auto oczywiscie jeszcze jezdzilo tylko glosniejszy silnik sie robil. Zerwanego
    lancucha ani ogolonego kola zebatego nie widzialem. W duzym fiacie rozrzad
    wytrzymywal troche dluzej ale regula bylo ze ok 50 tysiecy lancuch zrobi dziure w
    obudowie i sie bedzie lal dziura olej. Rzemieslnicy produkowali wynalazki pod
    postacia napinacza lancucha. Wytrzymywaly wynalazki krocej niz lancuch. Duzy fiat tez
    mial obok wymienianego filtra bocznikowego filtr odsrodkowy. Jedynie rozrzady z
    pewexu wytrzymywaly dluzej ale byly duzo drozsze bo zagraniczne ale i zawsze
    dostepne. Na tyle drozsze ze oplacalniejsze bylo zmienianie rometowskich czesciej o
    ile ktos mial farta albo znajomego co zalatwil rometowski rozrzad.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: