-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ile autko pali na wolnych obrotach?
References: <p30m5m$2it$1@dont-email.me> <p310he$sru$1@node1.news.atman.pl>
<p3186v$khu$2@dont-email.me> <p321i5$rl6$1@node1.news.atman.pl>
<p32feo$b6v$1@dont-email.me> <p32hql$1d0$1@node2.news.atman.pl>
<p32l9f$jk6$2@dont-email.me> <p32ptj$95q$1@node2.news.atman.pl>
<p32ts7$ia4$2@dont-email.me> <7...@4...com>
<p33t3h$80r$2@dont-email.me> <8...@4...com>
<o...@l...harvard.local>
<p35h00$nlt$2@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<1x4ckizj6joka$.dlg@int007.dyndns.org.invalid>
<o...@l...harvard.local>
<1pt6jfwytndga$.dlg@int007.dyndns.org.invalid>
<o...@l...harvard.local>
<tfp0lk5e0ga$.dlg@int007.dyndns.org.invalid>
Distribution: PL
Date: Wed, 10 Jan 2018 22:05:21 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.34.99
X-Trace: 1515618402 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 643 83.6.34.99:50240
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622352
[ ukryj nagłówki ]W dniu .01.2018 o 21:36 TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:
> Czyli wywody o przejechanych 260kkm możesz sobie włożyć w kieszeń, bo
> jakby
> nie dotyczy *teraz*.
>
Teraz to kiedy? od Nowego Roku? - jakie masz doświadczenie z awaryjnością
automatów w tym roku?
Poprzedni automat miałem od 31.12.2010 do końcówki 2017. Wielokrotnie
pisałem na tej grupie, że zmienia biegi przy 1300-1500rpm i mimo tego
dojechał bezawaryjnie do tych 260kkm. Aktualny zmienia biegi "niżej" bo ma
30KM i 100Nm więcej.
Podaj przykłady tych awaryjnych automatów z "teraz" - jak na razie
powielasz legendy.
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.18 22:17 Marek S
- 10.01.18 22:26 TomN
- 10.01.18 22:27 Tomasz Gorbaczuk
- 11.01.18 00:10 Mateusz Viste
- 11.01.18 00:17 Mateusz Viste
- 11.01.18 00:43 Zenek Kapelinder
- 11.01.18 07:53 Tomasz Pyra
- 11.01.18 09:18 Axel
- 11.01.18 09:34 Mateusz Viste
- 11.01.18 15:29 Zenek Kapelinder
- 11.01.18 16:05 Mateusz Viste
- 11.01.18 17:04 Mateusz Viste
- 11.01.18 18:20 Zenek Kapelinder
- 11.01.18 18:51 J.F.
- 11.01.18 19:34 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=