  • 21. Data: 2011-12-08 13:05:10
    Temat: Re: idzie kryzys
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie ma takich co nic nigdy w życiu nie
    > podpierdolili.

    Nie mierz innych wlasna miara.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2011-12-08 17:05:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/11/2011 13:47, J.F wrote:

    > Bida to przyszla juz dawno - jak sie zaczal kryzys w 2008, tak nie
    > bardzo chce odpuscic. I bezrobotnych przybywa, a cos robic trzeba.

    Miałeś chyba na myśli 1990, bo ani bezrobocie jakoś znacząco nie spadło
    od tamtego czasu, ani standard życia nie dogonił reszty europy. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 23. Data: 2011-12-08 18:44:15
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pawel \O'Pajak\ <o...@g...pl> napisał(a):

    > Powitanko,

    > Nie mierz innych wlasna miara.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa
    Następny Matek Teres się odezwał. Ile muzyki kupiłeś w sklepie a ile
    ściągnąłeś z netu? O filmy nie pytam z grzeczności.

  • 24. Data: 2011-12-08 18:58:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-12-08 18:44, kogutek pisze:

    > Następny Matek Teres się odezwał. Ile muzyki kupiłeś w sklepie a ile
    > ściągnąłeś z netu? O filmy nie pytam z grzeczności.

    A to jest zabronione?

    --
    Karolek

  • 25. Data: 2011-12-08 20:12:27
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/07/2011 02:39 PM, Arek wrote:
    (ciach)

    > Czy nie lepiej dać policjantowi suszarkę postawić w krzakach i niech
    > zarobi na pensję swoją i kolegów.

    Nic nowego nie napiszę teraz, ale mam pewne spostrzeżenia.

    W Poznaniu na ul Lechickiej na wysokości CH Plaza bardzo często
    ostatnio stoi SM ze śmietnikiem. Tam jest 50. Chociaż to droga, którą
    wali tranzyt omijający autostradę. Ja rozumiem, że czasem jacyś dziwni
    ludzie przechodzą przez Lechicką i co któremuś się nie udaje i pakują
    go w czarny worrk. Mnie ta przyjemność nie spotkała, bo wiem, że
    te skunksy tam stoją. Ale jeśli tam jest 50 i stawiają śmietnik,
    a droga ma po 2 pasy w każdą stronę, to właśnie o zarabianie kasy
    chodzi. O nic więcej.

  • 26. Data: 2011-12-08 20:30:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/12/2011 19:12, m...@i...pl wrote:
> [...]
    > te skunksy tam stoją. Ale jeśli tam jest 50 i stawiają śmietnik,
    > a droga ma po 2 pasy w każdą stronę, to właśnie o zarabianie kasy

    Lechicka ma jakieś 3-4km jeśli dobrze pamiętam czasy studenckie. Ile to
    minut straconych jazdą przepisową w stosunku do zapieprzania ile uznamy
    za stosowne? 1? 2?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 27. Data: 2011-12-08 21:19:54
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/08/2011 08:30 PM, kamil wrote:

    > Lechicka ma jakieś 3-4km jeśli dobrze pamiętam czasy studenckie. Ile to
    > minut straconych jazdą przepisową w stosunku do zapieprzania ile uznamy
    > za stosowne? 1? 2?

    Masz racje. Na tym odcinku nikogo nie zbawi czy pojedzie 50 czy 70.
    Jednak zdjęcie znaku podnoszącego do 70 i ustawianie śmietnika
    to wiadomo o co chodzi.

  • 28. Data: 2011-12-09 10:15:57
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    venioo nabazgrał(a):

    > Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida
    > nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to ukradł łapy
    > poodpadały!!!

    Mi z Volvo już chyba ze 3 razy kradli .. :(

  • 29. Data: 2011-12-09 22:02:16
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-09 10:15, Chris pisze:
    > venioo nabazgrał(a):

    > Mi z Volvo już chyba ze 3 razy kradli .. :(

    Mnie to tym bardziej zabolało, bo samochod do sprzedania szykowalem.
    :|

    --
    venioo
    GG:198909

  • 30. Data: 2012-01-05 04:47:30
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-06 20:27, asdfg pisze:

    > dziś w nocy na osiedlu 2 x antena CB (sam bat) + CB ze środka (szyba
    > przód do wymiany)

    Oczywiscie. Sprobuj przez przednia szybe wejsc do srodka. Powodzenia.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl