  • 81. Data: 2013-04-13 11:05:04
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 18:30:36 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie wiem czemu mnie wszyscy namawiają abym zanosił ten telefon do Apple
    > na gwarancji... Koleżanka z pracy też. Ja bym się wstydził tak naciągać
    > pałę.

    No przeciez ci napisalem - bo ci sprzedali uszkodzony telefon.
    Absolutnie nie powinien w pare sekund sie zepsuc :-)

    Poza tym w chwili zakupu zaplaciles podwojnie, to niech ci teraz drugi
    dadza :-)

    A poza tym z ciekawosci warto sprawdzic jak dziala prawo w tym kraju -
    po tej ugodzie serwis powie ze byl zalany, czy wymieni bez szemrania
    :-)

    J.

  • 82. Data: 2013-04-13 14:30:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 14:56:08 -0400, rs napisał(a):
    > moze to ci sie do czegos przyda:
    > http://arstechnica.com/apple/2013/04/apple-poised-to
    -pay-53-million-over-water-damaged-iphone-warranties
    /

    albo to
    http://www.gadgetreview.com/2012/12/10-of-the-best-w
    aterproof-iphone-5-cases.html

    Liquipel ... brzmi ciekawie, tylko czemu najlepszy telefon za 1000$
    nie ma tego fabrycznie :-)

    J.

  • 83. Data: 2013-04-13 19:10:28
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2013-04-06 19:42, Pszemol pisze:

    > Niech mu ziemia lekką będzie ;-(

    Jasne. Teraz pokaż paragon bajkopisarzu :)

  • 84. Data: 2013-04-13 19:37:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Diabełson" <h...@s...org> wrote in message

    > Jasne. Teraz pokaż paragon bajkopisarzu :)

    Komu i po co? :-))

  • 85. Data: 2013-04-15 10:17:12
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-06 19:54, atm pisze:
    > Jednak fajna jest calkowita wodoszczelnosc, gdyby nie marny ekran w
    > Xperii Z bylaby ona u mnie na wysokiej pozycji jako przyszly zakup.

    Ale co? Chcesz rozmawiać podczas nurkowania, czy jak? Owszem, miałem
    kiedyś wielokrotnego topielca (najpierw utopiła siostra, później moja
    dziewczyna, a na końcu ja) i po trzecim razie myślałem, że już nie
    będzie działać, ale płukanka wodą destylowaną i SE k510i okazał się
    wodoodporny (obudził się dopiero po dwóch tygodniach, jak już straciłem
    nadzieję, ale jednak). Teraz mam Xperię U i zasada jest prosta - w domu
    leżakuje na najwyższej półce biurka (żeby nie zalać herbatą czy piwem
    jak sam jestem zalany), a nad wodą to albo w zapinanej kieszonce
    koszuli, albo dynda na szyi, albo siedzi po prostu w schowku pojazdu.

    W każdym razie downgrade z gEjfona5 na gEjfona4 musi być bolesny. :D

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 86. Data: 2013-04-15 10:21:41
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-06 21:20, J.F. pisze:
    > Najgorzej jak wypadnie w toalecie:-(

    Kumplowi na stacji Orlen wpadła do kibla, wyjął, wysuszył i długo mu
    jeszcze służyła. Używam r. żeńskiego, bo to jakaś Nokia była. Taka
    dyskotekowa, co świeciła różnokolorowo, do tej pory nie wiem jaki to model.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 87. Data: 2013-04-15 10:34:36
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-07 15:30, Pszemol pisze:
    > Jak najbardziej - metalowa obudowa jednoczęściowa...

    ROTFL:
    http://myapple.pl/content/4269-iphone-5-ma-problemy-
    z-wytrzymaloscia-obudowy.html

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 88. Data: 2013-04-15 10:54:22
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-12 23:57, Pszemol pisze:
    > Poza tym - FAKTYCZNIE mi wpadł do wody :-)
    > Więc nie bardzo kwalifikuje się to na naprawę gwarancyjną - co innego gdyby
    > iPhone przestał mi działać bo posiedział sobie w zapoconej kieszeni kurtki
    > narciarskiej - ale na to nie jest wrażliwy.

    Jaki brand, taka dbałość o użyszkodnika po zakupie. Zalałem dość mocno
    laptopa Toshiba. Zdechł całkowicie. Wysuszyłem i zawiozłem do serwisu.
    Na gwarancji jeszcze był. Wymienili płytę główną o wartości ok. 1000 zł
    + robocizna. Do zapłaty: 0 zł. Słownie: ZERO ZŁOTYCH.
    Toteż przy zakupie kolejnego nie miałem wątpliwości co do firmy. Ale
    kolejny już będzie chyba inny, bo trochę za bardzo się cenią.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 89. Data: 2013-04-15 10:58:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-15 10:17, $heikh el $hah wrote:

    > Ale co? Chcesz rozmawiać podczas nurkowania, czy jak?

    -bieganie z endomondo w obojetnie jakich warunkach atmosferycznych
    -nawigacja podczas pieczych i rowerowych wypadow przy pomocy Androzic
    i map z Oziego, rowniez niezaleznie od pogody
    -okazyjnie fotki i filmiki z rodzinka z wyjazdow nad wode gdy zapomne
    zabrac aparat wodoszczelny

> [...]
    > jak sam jestem zalany), a nad wodą to albo w zapinanej kieszonce
    > koszuli, albo dynda na szyi, albo siedzi po prostu w schowku pojazdu.

    ja wole korzystac z tego sprzetu zamiast go gdzies odkladac lub miec
    nowy stylowy przycisk do papieru

  • 90. Data: 2013-04-15 12:30:05
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-15 10:58, atm pisze:
    > -bieganie z endomondo w obojetnie jakich warunkach atmosferycznych
    > -nawigacja podczas pieczych i rowerowych wypadow przy pomocy Androzic
    > i map z Oziego, rowniez niezaleznie od pogody

    Widzę, że nie jesteś motocyklistą...
    http://i47.tinypic.com/2dj5sty.jpg ;)

    > -okazyjnie fotki i filmiki z rodzinka z wyjazdow nad wode gdy zapomne
    > zabrac aparat wodoszczelny

    Polecam utworzenie sobie w telefonie zwykłych notatek pt. "checklist" na
    różne okazje i spisanie wszystkiego co przyjdzie na myśl odnośnie
    którejś no i późniejsze uzupełnianie w trakcie, jak się czegoś
    zapomniało. Poza tym telefon do robienia zdjęć? Strata czasu. Ja w swoim
    lubię go tylko za funkcję szybkiego uruchamiania, bo normalnemu jednak
    trochę czasu zajmuje odpalenie.

    --