  • Data: 2013-04-16 20:05:10
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:516d1cc6$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    >>> http://myapple.pl/content/4269-iphone-5-ma-problemy-
    z-wytrzymaloscia-obudowy.html

    > A Ty gdzie proponowales ? Bo na piersi nie :-)

    > No, zupelnie jakby nie ze szkla :-)

    Po prostu wytrzymałe to szkło i może bardzo cienkie być.
    Sam widziałem jak się duża tafla szkła okiennego gięła
    przy łądowaniu z/do samochodu - a szkło było grube na 1/2cm.
    Mogę sobie wyobrazić jak się gnie coś grubego na 1/8mm.